"می خواهند مربی مترسک باشد"؛

هاشمی: حتما باید یک نفر از بسکتبال بمیرد که آرام شوند

سرمربی تیم بسکتبال مهرام که بعد از بازی با شهرداری گرگان به تحریک تماشاگران این تیم محکوم شده بود، تاکید کرد: می خواهند مربی مترسک باشد و تکان نخورد. یقینا باید یک نفر از بسکتبال بمیرد که آرام شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از شکست مقابل دانشگاه آزاد با سوالاتی در مورد صحبت های گرگانی ها در مورد وی مواجه شد.

هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: یقینا می خواهند یک نفر از بسکتبال ایران بمیرد که آرام شوند. می خواهند مربی مترسک باشد، برای تیم خود تلاش نکند و از جایش تکان نخورد تا فحش ناموس نشنود.

وی ادامه داد: اینکه با اختلاف 30 امتیاز گرگان را بردیم، تقصیر من بود؟ ما از جامعه بسکتبال توقع داریم که می توانست شرایط را در گرگان کنترل کند. کاری که کلاسنگیانی و نیروی انتظامی در آنجا انجام دادند و ما را شرمنده کردند. 

باید ببازیم که راضی باشند؟

هاشمی گفت: آیا ما باید به گرگان برویم و شکست بخوریم تا همه راضی باشند؟ در فضای مجازی چیزهایی می گویند که خجالت دارد. مقابله با این مسائل باید زودتر اتفاق می افتاد. البته نمی گویم که حتما محروم می شدند. اتفاقا من حساب مردم خوب گرگان و دوستداران بسکتبال را با افرادی که در سالن چنین برخوردهایی انجام می دهند، جدا می کنم.

سرمربی مهرام در مورد بازی با دانشگاه آزاد توضیح داد: بازی از نظر من زیبا نبود چون آنطور که باید به خصوص در نیمه اول با هم بازی نکردیم و فشار زیادی به تیم وارد شد تا به بازی برگردد. 

هاشمی مشکل فنی تیم را از دست رفتن ریباندهای دفاعی و توپ های لو رفته زیاد تیم دانست و گفت: در بازی قبل انرژی زیادی به خصوص از نظر جسمانی از دست دادیم. با این باخت هم چیزی از شایستگی های مهرام کم نمی شود.  

انتهای پیام/
برچسب ها: هاشمی ، مهرام ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار