شاهین طبع: کارمان با بازیکنان نیمکت در لیگ حرفه ای متفاوت است

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد در لیگ ملی به خوبی بازیکنان روی نیمکت را با شرایط تیم تطبیق نداده بودند و در لیگ حرفه ای شرایط استفاده از آنها متفاوت است

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بعد از دومین پیروزی نیم فصل اول مقابل یکی از مدعیان لیگ در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود و فراز و نشیب زیادی داشت. در برخی مقاطع بازی را خوب پیش بردیم اما در کوارتر سوم خوب نبودیم و از نظر دفاعی مشکل داشتیم. در نهایت با تمرکز و جنگندگی کوارتر آخر برنده شدیم. 

وی در مورد تکرار شرایط لیگ ملی گفت: یکی از دلایلی که در آن لیگ به مشکل خوردیم، تمرکز پایین در مرحله پلی آف بود. قطعا در مرحله پلی آف هر کسی که تمرکز بیشتری داشته باشد، بهتر هم به تیم کمک می کند. ضمن اینکه شاید من نتوانستم  در لیگ ملی به خوبی نیمکت خود را با بازیکنان اصلی داخل زمین تطبیق دهم. هدف ما در لیگ حرفه ای این است که شرایط روحی و روانی بازیکنان نیمکت به شکلی باشد که بتوانند به تیم کمک کنند.

سرمربی دانشگاه آزاد در مورد ویدنف تاکید کرد: ویدنف بازیکن گرانقیمتی هم هست اما در اروپا با توجه به کارهای خاص دفاعی که از او می خواهند، شرایط سنی اجازه کار را به او نمی دهد. با این وجود کار در ایران کاملا متفاوت است، ما هم بازیکن را با توجه به شرایط بسکتبال خودمان جذب کردیم نه آنها.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، نیمکت ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار