احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آیین نامه تقلب‌های علمی، ایراد حقوقی دارد/ پذیرفته شدن کلیت آیین نامه از سوی مجلس

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: کلیت آیین نامه تقلب‌های علمی از سوی مجلس پذیرفته شده اما این آیین نامه دارای ایرادهای حقوقی است.

وحید احمدی معاون  پژوهش و فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:‌در رابطه با آیین نامه های تلقب‌های علمی باید بگویم ما یک لایحه ای به مجلس داده بودیم که در کمیسیون دولت کلیت آن پذیرفته شده است و هم اکنون آن لایحه در دست بررسی قرار دارد.

وی افزود: مسئله تخلفات پژوهشی سه بازیگر، استاد و دانشجو و شرکت‌های بیرون از دانشگاه را دارد که البته لایحه مربوط به شرکت‌ها در مجلس در حال دنبال است و آیین نامه مربوط به اساتید و دانشجویان هم تقریبا نهایی شده است که البته هم اکنون قسمت حقوقی آن در حال بررسی است، چنانچه قسمتی از این آیین نامه با شورای انقلاب فرهنگی مکاتبه شده است.

احمدی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه بالاخره این آیین نامه در چه زمانی نهایی می‌شود، اظهار داشت:‌ برخی از مسئولان تاکنون ایرادات حقوقی نسبت به این آ‌یین نامه گرفته‌اند که در صورت رفع این ایرادات امیدواریم تا پایان سال 93 نهایی شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار