حدادعادل در جمع خبرنگاران مطرح‌کرد

انتقاد از دانشگاه‌های تک جنسیتی بیشتر سیاسی است تا کارشناسی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مورد بررسی بودجه دانشگاه‌ها در مجلس نگرانی وجود ندارد فضای همکاری بین دولت و مجلس برقرار است و تعامل در دستور کار است.

انتقاد از دانشگاه‌های تک جنسیتی بیشتر سیاسی است تا کارشناسیبه گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "غلامعلی حدادعادل" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از سخنرانی در مراسم پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشگاه الزهرا(س) در جمع خبرنگاران و در خصوص برنامه‌های امروز شورای تحول در علوم انسانی گفت: بررسی برنامه دروس تحول یافته دوره دکتری رشته ادبیات زبان انگلیسی دستور کار امروز بود.  
 
وی در رابطه با نمود فعالیت‌های این شورا تصریح کرد: اخبار جلسات ما که هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود در وبگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی گذاشته شده است تاکنون حدود 100 جلسه برگزار شده است و برنامه بیش از 20 رشته تحصیلی تصویب شده و در برنامه بعدی تألیف کتاب برای برنامه‌های جدید درسی در دستور کار است.  
 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با تجربه دانشگاه تک جنسیتی اظهارداشت: این تجربه ناموفقی نیست و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و دانشگاه الزهرا به عنوان یک تجربه جاری مشکل خاصی ندارد و با نقص مواجه نیست و انتقادها در این رابطه بیشتر سیاسی است تا کارشناسی.
 
حدادعادل در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد دستور کار جلسه فردای شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارتباط با سرپرست دانشگاه تهران گفت: هر موضوعی که در دستور کار باشد به آن وارد می‌شویم.  
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا انتقادهایی از عملکرد "نیلی احمدآبادی" وجود دارد گفت: طبیعی است که هر کسی مخالف و موافقانی دارد و برآیند نظر شورا همکاری با وزارت علوم است.
 
وی همچنین درخصوص بررسی بودجه دنشگاه‌ها در مجلس گفت: در این زمینه نگرانی وجود ندارد فضا خوب است و کمیسیون تلفیق گام‌های مثبتی را برداشته که دولت هم از عملکرد این کمیسیون راضی است و فضای همکاری بین دولت و مجلس برقرار است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار