مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 منطقه یک خبر داد:

بازدید از موزه و کاخ نیاوران از سوی شهروندان دارآباد

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 منطقه یک گفت: شهروندان دارآباد از موزه و کاخ نیاوران به مناسبت دهه فجر بازدید می‌کنند.

سلیمه رودکی، مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 منطقه یک در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بازدید شهروندان دارآباد از موزه و کاخ نیاوران به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: اطلاع‌رسانی با بند و پیامک، پذیرایی، اهدای جوایز به کسانی که از تاریخ 12 تا 22 بهمن متولد شده‌اند، در سرای محله گل‌ها – دانشگاه، برپایی نمایشگاه نقاشی از کارهای انجام شده کودکان در سرای محله دارآباد، غبارروبی مزار و گلزار شهدا و خواندن زیارت عاشورا و پخش خیرات از برنامه‌های اجرایی در دهه فجر در ناحیه 6 است.
 
وی در ادامه گفت: تزیین سالن سرای محله شهرک نفت به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقه کتابخوانی آشنایی با فرهنگ انقلابی در سرای محله شهرک نفت، مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر در سرای محله شهرک نفت، برگزاری جشن انقلاب و برپایی ایستگاه صلواتی در حرم مطهر از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
 
* سخنرانی مذهبی در امام‌زاده صالح (ع) به مناسبت دهه فجر
 
مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه هفت منطقه یک گفت: سخنرانی مذهبی در امام‌زاده صالح به مناسبت دهه فجر از برنامه‌های دهه فجر است.
 
حسین فتحی، مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه هفت منطقه یک در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنرانی مذهبی در امامزاده صالح با مناسبت دهه فجر اظهار کرد: برگزاری جشن دهه فجر به همراه پذیرایی در سرای محل باغ فردوس، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از شهروندان در سرای محله باغ‌فردوس در ناحیه هفت اجرا می‌شود.
 
وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی از خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی در سرای محله باغ‌فردوس، انجام تست قندخون در مساجد محله باغ فردوس، برگزاری جشن دهه فجر به همراه پذیرایی در سرای محله قیطریه، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا در محله قیطریه، غبارروبی از مزار شهدای محله قیطریه، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی و اهدای جوایز به نفرات برتر در سرای محله قیطریه، برگزاری مسابقه ورزشی در پارک قیطریه، برگزاری نمایشگاه عکس از خاطرات انقلاب اسلامی برپایی ایستگاه صلواتی در امامزاده صالح (ع)، برپایی نمایشگاه عکس و آثار از خاطرات انقلاب اسلامی در سرای محله تجریش، برگزاری مسابقه قرآنی و اهداء جوایز به نفرات برتر و غبارروبی از مزار شهدا در امامزاده صالح (ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی است.
 
* برگزاری جشن انقلاب در مجموعه فرهنگی سیدالشهدای مفتخر
 
مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه هشت منطقه یک گفت: مجموعه فرهنگی سیدالشهدای مفتخر 19 بهمن ماه به برگزاری جشن انقلاب می‌پردازد.
 
حسین زیار، مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه یک در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در مجموعه فرهنگی سیدالشهدای مفتخر در 19 بهمن ماه اظهار داشت: این جشن شامل تقدیر از شهدای انقلاب، مسابقه برای کودکان واقع در خیابان اندرزگو است.
 
وی در ادامه گفت: امروز جشن نمازگزاران در مدرسه یاسر با حضور حداد عادل، کاشانی همراه امام از پاریس، رئیس آموزش و پرورش منطقه یک، شهردار منطقه یک با اهدای جوایزی به 250 نفر از دانش آموزان نمازگزار مدرسه برگزار می‌شود.
 
زیار افزود: آذین‌بندی و پخش سرود انقلابی در سرای محله چیذر، تجدید میثاق با شهدای انقلاب و غبارروبی مزار شهدا در امامزاده علی‌اکبر (ع) و امامزاده اسماعیل (ع) چیذر پیاده‌روی حرم تا حرم و بازدید از موزه جنگ، مسابقه دل نوشته‌های انقلاب بین اعضای کانون‌های سه‌گانه سرای محله چیذر بازدید از خانواده شهدا تور تفریحی ورزشی دهکده آبی، مسابقه نقاشی دانش آموزان با موضوع انقلاب، نقد فیلم انقلابی، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) برپایی ایستگاه انقلابی با رویکرد حفظ روحیه انقلابی احترام به قوانین و حفظ هویت فرهنگی محله و حفظ محیط زیست، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تست قند خون و فشار خون در مساجد سطح محله و برگزاری شب شعر در سرای محله حکمت از برنامه‌های دهه فجر در ناحیه هشت است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: موزه ، کاخ ، داراباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار