شافعی بیان کرد

لزوم پررنگ‌ترشدن بخش کشاورزی در اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: امیدواریم اتاق در آینده روشی را در پیش گیرد که حضور کشاورزان در اتاق بازرگانی پررنگ‌تر شود و بتوانند در تصمیم‌گیری‌های مربوط به این بخش دخیل‌تر شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران در همایش بحران مدیریت منابع آب زیرزمینی کشور که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد با اشاره به اهمیت نقش کشاورزی در اقتصاد کشور گفت: امیدواریم اتاق در آینده روشی را در پیش بگیرد که حضور کشاورزان در این مکان بیشتر شود و بتوانند در تصمیم‌گیری‌های مربوط به این نقش دخیل باشند.

وی افزود: زمانی که بر اساس قانون بهبود فضای کسب و کار بخش کشاورزی به اتاق واگذار شد ما احساس کردیم در این بخش خیلی عقب هستیم و آرزومند هستیم که با یک جهش این عقب ماندگی را جبران کنیم.

شافعی ادامه داد: اما امروز شرایط به گونه‌ای شده است که به آینده بخش کشاورزی امیدوار هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: در گذشته مسئولان بیشتر از اقدامات خود سخن می‌گفتند و از کاستی‌ها صحبت نمی‌کردند اما خوشبختانه امروز این جسارت وجود دارد که مسئولان از کمبودها و کاستی‌ها سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: این اراده در مسئولان ما وجود دارد که گفتار به کردار تبدیل شود و با وجود این شرایط امیدواریم شاهد حرکت مثبتی در بخش آب باشیم و امروز خوشبختانه دید مسئولان به بحران آب امری جدی است که باید رفع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین مرتضایی
۲۰:۴۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
با سلام باید خدمت جناب شافعی عرض نماییم در صورتی که این وعده ایشان یعنی حضور کشاورز در تصمیم گیریها فراهم شود ما در بخش کشاورزی با طرح ها وایدهای خودمان قادریم از بحران بی ابی ورکود کشاورزی عبور ودر اجرای فرامین رهبری واقتصاد مقاومتی نقشی ایفا کنیم که در خور این کسب شریف ومورد تایید خداوندباشد ما قادریم با صدور اختراعات واکتشافات در این زمینه به کشورهای همسایه مثل افقانستان دریاچه خضر را دوباره احیا نماییم ومشکل ریزگردها را هم برای همیشه تاریخ از ابین ببریم ما فرزندان کویر هستیم وسالیان دارزی کویر پدران ما را به چالش محاجرت کشیده ودر طول دو نسل گذشته به راه هایی دست یافتیم تا کویر راهم مطیع ووطنی امن کنیم.به امید ان روز
آخرین اخبار