شافعی در نشست هیأت نمایندگان اتاق خبر داد

تشکیل دادگاه ویژه اقتصادی در هر استان / لزوم رعایت اخلاق‌مداری در انتخابات اتاق

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: به زودی دادگاه ویژه اقتصادی در هر استان شروع به کار می‌کند که با تشکیل این دادگاه رابطه تعریف شده‌ای بین اتاق و قوه قضاییه ایجاد می‌شود.

تلفنی** تشکیل دادگاه ویژه اقتصادی در هراستان/ لزوم رعایت اخلاق مداری در انتخابات اتاقبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران در چهل و چهارمین نشست هیأت نمایندگان دوره هفتم اتاق با اشاره به اقدامات انجام شده در این دوره اظهار داشت: تدوین آیین‌نامه اخلاق حرفه‌ای کسب و کار از برنامه‌های ما بود که گروهی را برای تدوین این آیین نامه در نظر گرفته و پیش‌نویس این آیین نامه آماده شده است اما نیاز به کار بیشتری دارد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل دادگاه ویژه اقتصادی در هر استان گفت: به زودی در هر استان دادگاه ویژه اقتصادی شروع به کار می‌کند که با تشکیل این دادگاه رابطه تعریف شده ای بین اتاق و قوه قضاییه ایجاد می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: طبق قانون بهبود فضای کسب و کار وظایفی بر عهده اتاق بازرگانی گذاشته شده است که بر اساس مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب شش ماه زودتر از زمانی که تعیین شده بود، تأسیس شد.

شافعی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات اتاق بازرگانی گفت: تمام آینده اتاق به این یک ماه بستگی دارد و هیچ گروهی نیست که خواستار ارتقای جایگاه اتاق نباشد.

وی ادامه داد: باید در این انتخابات شاهد بلوغ بخش خصوصی باشیم.

شافعی تأکید کرد: در این انتخابات باید اخلاق مداری را به عنوان الگوی انتخابات به جامعه ارائه دهیم و امیدواریم همه کسانی که وارد این عرصه شده به این موارد توجه ویژه نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار