هاجسون: من هم قلیان کشیدم! هری کین را به تیم ملی دعوت می‌کنم

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس اعتراف کرد او هم یک مرتبه قلیان کشیدن را تجربه کرده، وی همچنین اطمینان داد در ترکیب جدید تیم ملی هری‌کین هم اضافه می‌شود.

هاجسون: من هم قلیان کشیدم! هری کین را به تیم ملی دعوت می‌کنمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی‌میل، جک ویشلر بازیکن جوان آرسنال و تیم ملی انگلیس این روزها در انتظار مجازاتی شدید از سوی آرسن ونگر و یا حت روی هاجسون است زیرا عکسی از ویشلر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در حال حاضر استعمال مواد دخانیاتی است.

 روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس نظری کاملا متفاوت با آرسن ونگر داشته و استعامل دخانیات توسط ویشلر را امری وحشتناک و غیر قابل بخشش نمی‌داند.

هاجسون حتی اعتراف کرد: من هم زمانی قلیان کشیدن را تجربه کردم!

هاجسون گفت: من سابق بر این سیگاری بودم و زمانی که قلیان کشیدن را تجربه کردم به نظرم کاری وحشتناک نیامد. البته از آن خوشم نیامد و با خودم فکر می‌کردم واقعا چه کسی ممکن است نسبت به چنین چیزی علاقه نشان دهد؟

آرسن ونگر سرمربی آرسنال که سابق بر این ویشلر را به دلیل سیگار کشیدن جریمه کرده بود در واکنش به عکس جدید او در حال استعمال مواد دخانیات گفت: این موضوع به خود ویشلر مربوط می‌شود، او است که تصمیم می‌گیرد زندگی‌اش را چگونه برنامه ریزی کند.

روی هاجسون از واکنش ونگر استقبال کرده و گفت: ونگر به خوبی با موضوع برخورد کرد. زمانی که ویشلر را در تیم ملی ببینم با او راجع به سیگار کشیدن حرف نمی‌زنم زیرا ما مسائل مهم تری از ج مله پیروزی تیم ملی در بازی‌های انتخابی یورو 2016 پیش رو داریم.

*هری‌کین به تیم ملی انگلیس دعوت می‌شود

هاجسون در ادامه، حیرت خود از عملکرد فوق العاده هری کین مهاجم تاتنهام را مخفی کرد و گفت: در فهرست بعدی دعوت شدگان به تیم ملی انگلیس حتما نام هری‌کین را هم خواهید دید. دیدار آینده سه شیرها 27مارس در برابر لیتوانی برگزار می‌شود و خوشحال خواهیم شد از حضور هری‌کین بهره ببریم.

لازم به ذکر است؛ فقط هری‌کین از تیم تاتنهام و لیونل مسی از تیم بارسلونا تنها فوتبالیست‌هایی هستند که در فصر 2015 موفق به ثمر رساندن 8گل شده‌اند. هری‌کین تاکنون با پیراهن تاتنهام 23گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، قلیان ، هاجسون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار