لیونل مسی امشب سیصدتایی می‌شود

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی سیصدمین حضورش در لالیگا را تجربه خواهد کرد.

لیونل مسی امشب سیصدتایی می‌شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دو تیم فوتبال بارسلونا و لوانته در هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا امشب به مصاف هم خواهند رفت.  
 
مسی اگر در این دیدار به میدان برود، برای سیصدمین بار است که پیراهن آبی و اناری‌ها را برتن می‌کند.  
این فوق ستاره فوتبال جهان که از سال ۲۰۰۴ برای کاتالان‌ها به میدان رفته است، موفق شده ۲۶۶ گل به ثمر برساند، رکوردی که به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شکسته نشود.  
 
لوئیس انریکه به دنبال کسب یازدهمین پیروزی متوالی‌اش است تا با رکورد پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا برابری کند.  
 
در آن سوی می‌دان، لوانته با پیروزی ۴ بر یک که در هفته گذشته مقابل مالاگا کسب کرده است با روحیه مضاعف در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بارسا خواهد رفت، در حال حاضر بارسلونا با ۵۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد و لوانته با ۱۶ امتیاز در رده ۱۸ و جزو تیم‌های قعرنشین به شمار می‌آید.  
 
*انریکه: مسی از سیاره دیگری آمده است
لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا معتقد است لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیمش از سیاره دیگری آمده است.  
 
وی در این خصوص گفت: ما بهترین مهاجمان حال حاضر جهان را در اختیار داریم. هیچ تیمی در خط حمله مانند تیم ما قدرتمند نیست.  
 
به نظر من مسی از سیاره دیگری آمده است. او نه تنها در گلزنی تبحر زیادی دارد، بلکه پاس‌های زیبایی نیز به هم تیمی‌هایش می‌دهد.  
 
انریکه در ادامه افزود: هیچ یک از بازیکنان من به دلیل نتایج خوبی که کسب کرده‌ایم، مغرور شده‌اند و خیالشان راحت نیست. ما هنوز ۴ امتیاز کمتر از رئال داریم و به این پیروزی نیاز شدیدی داریم.  
 
هدف ما در این فصل کسب قهرمانی در لالیگا می‌باشد. مانند فصل گذشته تا لحظه آخر مبارزه خواهیم کرد. باید تا لحظه آخر آماده باشیم.  
 
سرمربی اسپانیایی در ادامه افزود: در خوب زمانی از فصل به تیم لوانته برخورد کردیم. البته با تمام این حرف‌ها نمی‌توانیم بگوییم بازی آسانی پیش رو داریم. تیم‌ها ممکن است زمانی که اصلا انتظار نداریم شگفتی خلق کنند.  
 
مطمئنا لوانته در مقابل تیم ما تدافعی بازی خواهد کرد. باید مواظب ضدحملات آن‌ها نیز باشیم.  
 
انریکه در خصوص تغییرات در تیم B بارسلونا گفت: من هیچ چیزی راجع به این تغییرات نمی‌دانم. اصلا دوست ندارم در این مقطع از مربیان خداحافظی کنم. ایزبیو در تیم B کارش را به خوبی انجام می‌داد و به تیم ما نیز کمک زیادی می‌کرد. نمی‌دانم چرا این تصمیم گرفته نشد. رئیس باشگاه باید راجع به این اخراج توضیح دهد. من تنها می‌توانم در خصوص شرایط فوتبال و زمین بازی نظر دهم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسی ، ستاره ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار