رئیس فعلی مشکلات مالیاتی را گردن رئیس سابق انداخت

جوزپه بارتامئو رئیس فعلی باشگاه بارسلونا مشکلات مالیاتی در خصوص مسئله نیمار را گردن روسل رئیس پیشین کاتالان‌ها انداخت.

رئیس فعلی مشکلات مالیاتی را گردن رئیس سابق انداختبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران انتقال نیمار ستاره برزیلی از باشگاه سانتوس به بارسلونا با حواشی فراوانی رو به رو بود.

در ابتدا اعلام شد این ستاره برزیلی با قراردادی به مبلغ 57.1 میلیون یورو به جمع کاتالان‌ها پیوسته است، اما بعدها معلوم شد قرار داد این ستاره مبلغی حدود 86 میلیون یورو بوده است.

پس از افشای قرار داد نیمار، روسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا در ژانویه سال 2014 استعفا داد. اما دادگاه عالی اسپانیا اخیرا ردپای بارتامئو در این قرار داد کشف کرده است.

اما بارتامئو 52 ساله روز جمعه اعلام کرد هیچ نقشی در انتقال این ستاره برزیلی نداشته است و همه چیز را گردن روسل رئیس سابقه باشگاه انداخت.

وی در دادگاه در خصوص این پرونده گفت: من در نقل و انتقالات نیمار هیچ نقشی نداشتم و در کارم سعی می‌کنم هیچ گاه خطر نکنم، اما فکر می‌کنم ما قرار داد با مبلغ بالا با این بازیکن امضا کرده ایم.

پس از این دادگاه باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای اعلام کرد: بارتامئو به تمام سوالات در خصوص این پرونده به طور کامل پاسخ داد و هیچ گونه ابهامی باقی نگذاشته است.

در کل او از درستی عملکرد باشگاه در خصوص این پرونده کامل دفاع کرده است، باشگاه مشاوران مالیاتی دارد که تمام مشکلات موجود در پرونده نیمار را حل کرده‌اند.

بارتامئو به طور واضح و مشخص اعلام کرد نه او و نه باشگاه هیچ هدفی برای زیر پا گذاشتن قانون نداشته‌اند.

گفتنی است پرونده نقل و انتقال نیمار از مانتوس دچار پیچیدگی شده است و ممکن است رئیس فعلی این باشگاه با محکومیت مواجه شود.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند ممکن است این مشکلات بر روند کار دیگر بازیکنان تیم نیز تاثیر بگذارد.

کاتالان‌ها که پیش از این با محرومیت خرید و فروش بازیکن توسط فیفا مواجه شده بودند، حالا با وجود این پرونده مشکلاتشان بیشتر و پیچیده‌تر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار