پیکه: انریکه تصمیم گیرنده است، نه مسی

مدافع تیم بارسلونا می‌گوید در تیمشان سرمربی همه کاره است.

پیکه: انریکه تصمیم گیرنده است، نه مسیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جرارد پیکه ستاره تیم بارسلونا می‌گوید علی رغم اینکه مسی مسئولیت زیادی بر عهده دارد اما همه تصمیمات با سرمربی تیم است.

وی در این خصوص گفت: در تیم ما انریکه همه کاره است و تمام تصمیمات بر عهده خودش می باشد نه مسی، اگرچه مسی در رختکن تیم مسئولیت‌های زیادی بر عهده دارد، اما حرف اول و آخر را انریکه می‌زند. مسی و انریکه در گذشته کشمکش هایی داشتند اما همانطور که گفتم این موضوع مربوط به گذشته بوده است و در حال حاضر این 2 هیچ مشکلی با هم ندارند. همیشه رابطه مسی و انریکه با یکدیگر دوستانه بوده است.

وی در ادامه افزود: در این فصل از عملکرد خودم بسیار راضی هستم، هر چند که در ابتدای فصل جزو نفرات اصلی تیم نبودم و در ترکیب ثابت قرار نداشتم اما در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. نیمکت نشینی من در اوایل فصل برایم تلنگری بود و باعث شد برای پیشرفتم تلاش زیادی کنم. در یک دیدار دوستانه از تلفن همراه استفاده کردم که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. معمولا همراه خود موبایل نمی‌برم. می‌دانم که اشتباه کردم، اما  چون بازی دوستانه بود از جیبم بیرون آوردم، نمی‌دانم که در آن لحظه دوربین روی من است. این بی انصای است که بدون هیچ اخطاری من را جریمه  کردند. من عصبانی شدم و کنترل خود را از دست دادم. این مسئله هم یکی از مشکلات و اشتباهات فصل گذشته من بود.

وی در خصوص گواردیولا گفت: پپ یک مربی بزرگ است، او می‌داند چگونه مربیگری کند و به بازیکنان انگیزه‌ زیادی می دهد. او تاثیرات زیادی بر بارسا و بازیکنان ما گذاشته است. در حال حاضر هدف من این است که به عنوان بهترین مدافع جهان لقب بگیرم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدافع ، تیم ، بارسلونا ، پیکه ، مسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار