عقیلی : نفت برای باختن نمی آید

مدافع تیم سپاهان گفت:هر چند نفت تهران به اصفهان نمی اید که ببازد ولی ما باید برنده شویم و امتیاز از دست رفته در بازی با استقلال را جبران کنیم.

هادی عقیلی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: ما اصلا مستحق باخت نبودیم. تیم ما موقعیت های زیادی داشت .در حالی که استقلال برای رسیدن به دروازه ما موقعیت پیدا نکرد . با این حال وقتی گل نزنیم می خوریم.ما از موقعیت‌های خود اده نکردیم و شانس های گل زنی را یکی پس از دیگری از دست دادیم .در عوض استقلالی ها از دو موقعیت خود دو گل ساختند و پیروز میدانی شدند که در آن بسیار خوب بازی کرده بودیم
 
وی با اشاره به بازی خوب تیمشان افزود: ما اصلا خسته و فرسوده نشان ندادیم همه بازیکنان از جمله ملی پوشان بازی خوبی انجام دادند و با این حال کیفیت تیم سپاهان بیشتر از این ها است و حتی معتقدم در ادامه لیگ می توانیم بازی های بهتری انجام داهیم و نتیجه این بازی را جبران کنیم.
 
عقیلی به بازی با نفت اشاره کرد و گفت: بازی نفت به مراتب سخت تر خواهد بود آنها تیمی نیستند که از فوتبال زیبا و اصولی فاکتور بگیرند از این رو رقابت تنگا تنگی خواهیم داشت .با این حال برای شکست این حریف قدر و پشت سرگذاشتن یکی از مدعیان اصلی برنامه ریزی کردیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار