معاون عمرانی استاندار همدان اعلام کرد؛

جشنواره زمستانی امسال ویژه تر از هر سال /جشنواره زمستانی همدان باید در تقویم کشور ثبت شود

معاون عمرانی استانداری همدان گفت: هشتمین جشنواره زمستانی همدان با شعار کرسی های مادستان شادی زمستان شروع به کار کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ معاون عمرانی استاندار همدان عصر دیروز در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره زمستانی همدان اظهار داشت:مصادف شدن این جشنواره با بهار انقلاب خود نوید یک توفیق بزرگی را خواهد  داشت.

محمود رضا عراقی گفت: امروز دولت تدبیر و امید به رای شما انتخاب شد و مسیر انقلاب مجدد به ریل اصلی خودش افتاد و باز همه شادی ، نشاط و عقلانیت  و رای مردم اهمیت پیدا کرد.

وی با شاره به اینکه این دهه  با این جشنواره عجین شده و مردم سالاری دینی را می بینیم امیدواریم این گونه مراسم ها را هرچه بیشتر داشته باشیم و دولت تبیر و امید به دنبال شادی مردم است افزود: این امنیتی که در کشور است، به خاطرخون شهیدان ما و سربازان گمنام امام زمان است.

این مقام مسئول خاطر مشان کرد:استان همدان محور توسعه خودش را گردشگری تعریف کرده و بسیاری از اشتغال ما در استان از صنعت گردشگری است.

معاون عمرانی استانداری همدان تصریح کرد: زیر ساخت های دولت برای مردم در حال اجراست.اینگونه جشنواره ها کمک می کند به اهدافی که ما خواهیم داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه استان همدان هم دوش با همه مسلمانان جهان با این جشنواره ارادت خود را به رسول گرامی اسلام(ص) مزین می کندگفت: ما امسال برای اولیت بار سعی کردیم که یک عنصر فرهنگی را به جشنواره اضافه کنیم.

سروش مقدم یاد آور شد: ما  دهه فجر را درپیش داریم که رشادت ها و فجر آفرینی های همدان بر کسی پوشیدنی نیست.

وی با بیان اینکه ما باید این جشنواره زمستانی را یک جشنواره ملی بکینم و در تقویم رسمی کشور ما ثبت شود افزود: باید کاری بکیم در نیمه دوم سال بتوانیم مسافران و گردشگران به استان  سرازیر کینم.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در پایان اعلام داشت:تخفیفی ویژه ای به مناسبت این جشنواره شامل50 درصد برای هتل ها و اصناف،30 درصد باغ موزه و غار علیصدر برای مردم استان و مسافران و گردشگران قرار دادیم.


در پایان این برنامه نیز از تمبر و پوستر هشتمین جشنواره با شعار کرسی های مادستان،شادی های زمستان رونمایی شد.


انتهای پیام/زا
برچسب ها: جشنواره ، همدان ، زمستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.