موضوع انسداد مرزی در مرز‌های شمال شرق کشور راهبردی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از روند پروژه انسداد مرزی، مرز‌های شمال شرق کشور این پروژه را بسیار بزرگ، مهم و راهبردی برای کشور دانست.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش پس از بازدید از روند پیشرفت پروژه انسداد مرزی در مرز‌های شمال شرق کشور ضمن تشکر از گروه مهندسی رزمی ۴۱۱ نیروی زمینی ارتش و همت بالای کارکنان گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی، انجام پروژه انسداد مرزی را برای کشور یک موضوع راهبردی دانست.

او افزود: گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نزاجا تا کنون در تمامی ماموریت‌هایی که به آن محول شده موفق عمل کرده و ان‌شالله در این ماموریت بسیار بزرگ، مهم و راهبردی سربلند خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه انسداد مرزی در مرز‌های شمال شرق کشور فقط به جهت حفظ و حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: برای تمامی کشور‌های همسایه احترام ویژه‌ای قائل هستیم، اینکه پروژه انسداد مرزی را دراین منطقه از کشور آغاز کرده ایم به خاطر امنیت بخشی مرز‌های کشور است.

حیدری ضمن تشکر و قدردانی از تمامی گروه‌ها و یگان‌های حاضر در این پروژه، بیان کرد: امروز به فضل الهی مهندسی نزاجا با مدیریت جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش و با نظارت قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور یک ماموریت استراتژیک را آغاز کرد که قطعا در آینده از این پروژه هم وطنان عزیز بیشتر خواهند شنید.

برچسب ها: انسداد ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.