جام ملت‌های آ‌سیا؛

دروازه بان استرالیا: تماشاچیان یار دوازدهم ما هستند/ مدافع تیم ملی استرالیا: امارات را دست کم نمی‌گیریم

مت‌ریان دروازه بان تیم ملی استرالیا از تمامی هواداران این تیم خواست با حضور گسترده در دیدار مقابل امارات، یار دوازدهم آنان باشند.

دروازه بان استرالیا: تماشاچیان یار دوازدهم ما هستندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، متاریان رویارویی با تیم فوتبال امارات در مرحله نیم نهایی  جام ملت ‌های آسیا را یکی از بزرگترین و مهمترین بازی‌های عمر خود توصیف کرد و گفت : بازی سختی را در پیش داریم، مطمئن هستم دیگر در دوران بازی حرفه ای فرصت بازی در جام ملت‌های آسیا در خانه را نخواهم داشت پس باید از موقعیت میزبانی نهایت بهره را ببریم و برای دومین پیاپی به دیدار از فینال صعود کنیم. از تماشاچیان می‌خواهم همانند بازی‌های گذشته به حمایت از تیم مل استرالیا پرداخته و در مواجه با امارات یار دوازدهم ما باشند.

مت ریان در ادامه افزود: از روز نخست بازی‌های جام ملت‌ها متوجه شدیم تیم‌ها با قدرت و آمادگی کامل پا به این رقابت‌‌ها گذاشته‌اند. اعضای تیم با جدید در حال تمرین و آماده سازی خود برای بازی نیمه نهایی هستند و بر روی حضور گسترده هواداران در ورزشگاه حساب ویژه‌ای بازکرده‌اند.

مدافع استرالیا: امارات را دست کم نمی‌گیریم

ترنت سنسبری مدافع تیم ملی استرالیا معتقد است میزبانی آنان در جام ملتهای آسیا تضمین خوبی برای پیروزی در مرحله یک چهارم پایانی مقابل امارات و رسیدن به فینال محسوب نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، سنسبری در آستانه رویارویی با تیم ملی امارات گفت: می‌دانیم تیم امارات دارای خط حمله قوی و خطرناکی است. احتمالاً جدی ترین خطر از سوی همین ناحیه و مهاجمان گلزن امارات مشاهده خواهد شد. البته امارات فقط بر روی مهاجمان خود متکی نیست بلکه یک تیم کامل و قدرتمند در اختیار دارد.

ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیمهای استرالیا و امارات گنجایش 23 هزار نفری تماشاچیان را دارد و بسیاری انتخاب ورزشگاه هانتر را نامناسب می‌دانند و ترجیح می‌دهند ورزشگاهی بزرگتر مانند ANZ در سیدنی برای این منظور انتخاب شود.

سنسبری در این باره گفت: موضوع کوچک بودن ورزشگاه من را اذیت نمی‌کند، اطمینان دارم همان تعداد  تماشاچی که برای تشویق استرالیا به ورزشگاه می‌آیند با تمام وجود به حمایت تیم پرداخته و از 100 درصد کمک آنها بهره می‌بریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، فینال ، میزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار