اشتیلیکه: دوست داشتم بازی ایران و عراق یازده مقابل یازده بود

سرمربی کره جنوبی می‌گوید باید بازیکنان عراق را به دوندگی مجبور کند.

اشتیلیکه: دوست داشتم بازی ایران و عراق یازده مقابل یازده بود

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال کره جنوبی پس از شکست ازبکستان در مرحله‌ یک چهارم پایانی، روز دوشنبه در نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم عراق خواهد رفت. کره‌ای‌ها بدون دریافت حتی یک گل به این مرحله‌ رسیده‌اند. حالا با حذف 2 تیم قدرتمند ایران و ژاپن، کره‌ای‌ها امیدوارند بتوانند در این دوره قهرمان شوند.

اشتیلیکه، سرمربی کره در این خصوص گفت: قبل از شروع این رقابت‌ها تیم ایران و ژاپن در رنکینگ فیفا اول و دوم بودند و تیم ازبکستان در جایگاه چهارم قرار داشت. از بین 4 تیم اول آسیا تنها تیم ما موفق شد به مرحله‌ نیمه نهایی راه یابد. باید تلاش کنیم تا سومین شگفتی جام (حذف ما) رقم نخورد. ما تلاش می‌کنیم تا کره را به صدر آسیا برگردانیم و جایگاهمان در جهان را بهبود ببخشیم. در حال حاضر تیم ما در جهان در جایگاه 69 قرار دارد و این اصلا برای ما خوب نیست. تنها با پیروزی و عملکرد خوب می‌توانیم به رده‌ی بهتری دست یابیم.

وی در ادامه افزود: پیش از بازی ایران و عراق گفته بودم امیدوارم بازی آن‌ها به پنالتی کشیده شود، ولی دوست داشتم آن‌ها 11 برابر 11 بازی کنند، اما عراقی‌ها در نیمه دوم و در وقت اضافه با یک بازیکن بیشتر برابر ایران بازی کردند. اما نباید ما با این ذهنیت در بازی روز دوشنبه ظاهر شویم. ما در بازی مقابل عراق باید سرعت بازی را بیشتر کنیم. باید در این دیدار بجنگیم. باید عراقی‌ها را مجبور کنیم تا در زمین بدوند، در این صورت به لحاظ فیزیکی خسته می‌شوند و ما می‌توانیم از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم. اولین اولویت ما پس از بازی مقابل ازبکستان، استراحت و ریکاوری بازیکنان بود. در حال حاضر تمام بازیکنانم برای بازی روز دوشنبه آماده هستند. خبر خوب برای اردوی ما، نبود بازیکن مصدوم و یا محروم است، بنابراین نباید هیچ توجیه یا شکایتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار