شنیشل: تجربیات ارزشمندی از بازی مقابل ایران کسب کردیم

سرمربی تیم ملی عراق می‌گوید بازی مقابل ایران باعث شد سطح تجربیات بازیکنانش بالا رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال عراق پس از پشت سر گذاشتن تیم قدرتمند ایران در ضربات پنالتی، به مرحله‌ نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا راه یافت.

در این مرحله عراقی‌ها باید به مصاف کره‌ای‌ها بروند که در 4 دیدار گذشته خود گلی دریافت نکرده است.

تیم عراق در سال 2007 موفق شد قهرمان ایران رقابت‌ها شود و سرمربی این تیم امیدوار است تیمش بتواند تاریخ را تکرار کند.

شنیشل در این خصوص گفت: امیدوارم دوباره تاریخ تکرار شود، ما برای کره جنوبی احترام زیادی قائل هستیم. یک تیم باید برای کسب نتیجه خوب به حریفش احترام بگذارد. بازی مقابل کره بسیار دشوار است. تیم‌هایی که به مرحله‌ نیمه نهایی رسیده‌اند، راه دشواری را پشت سر گذاشته‌اند، بنابراین برابر کره کار آسانی نخواهیم داشت. تنها موضوع ناامید کننده برای ما، زمان کوتاه برای آمادگی تیم است.

وی در ادامه افزود: یاسر یکی از ستاره‌های فوتبال آسیا و تیم ملی عراق است. از دست دادن او در این شرایط برایمان بسیار سخت است، اما این شرایط برای تمام کادر فنی تیم ما وجود دارد. در طول رقابت‌ها، تیم‌ها با محرومان و مصدومان زیادی مواجه هستند. بازیکن آماده‌ای را جانشین یاسر خواهیم کرد. امیدوارم او هم روحیه و جنگندگی یاسر را داشته باشد. بدون شک کره جنوبی یکی از بهترین‌های آسیا است. بازی مقابل چنین تیمی می‌توانیم تجربیات خوبی برای ما داشته باشد. ما پیش از این رقابت‌ها 2 بازی دوستانه مقابل ازبکستان و ایران داشتیم و در مرحله‌ی یک چهارم بازی بسیار دشواری با ایران داشتیم. بنابراین بازیکنانم تجربیات خوبی اندوختند. امیدوارم بتوانیم از این تجارب استفاده کنیم و نتیجه‌ی خوبی مقابل کره بدست آوریم.

شنیشل در خصوص رنکینگ فیفا گفت: رنکینگ فیفا هیچ نقشی در پیروزی تیم ما ندارد. در رقابت‌های نیمه نهایی هر تیمی که اشتباه نداشته باشد، پیروز می‌شود. بازی کره و ازبکستان را به خوبی نگاه کردم، ما می‌توانیم برابر کره‌ای‌ها از ضد حملات استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار