AFC در مخمصه ماند؛

ریشخند به فوتبال ایران و آسیا،جایی که مصلحت بر کرسی قانون نشست!

کنفدراسیون آسیا شکایت ایران در مورد دوپینگ بازیکن عراقی و بازگرداندن نتیجه مسابقه را در جام ملت‌های آسیا را رد کرد تا امروز شاهد هنرنمایی این بازیکن متخلف در زمنی مسابقه باشیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از اتفاقات بازی ایران و عراق در مرحله دوم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا در استرالیا و رد اعتراض ایران، AFC عنوان کرد چون نامه دوپینگ "علا الزهرا" به فدراسیون عراق نرسیده، این شکایت مردود است و نتیجه بازی تغییر نخواهد کرد. البته در جلسه رسیدگی و انضباطی محرومیتی هم برای این بازیکن خاطی در نظر گرفته نشد. تصمیمی که امیدهای کم سو را به یاس مبدل کرد.

حالا با کمال تعجب این بازیکن متخلف امروز برابر کره‌ای‌ها به میدان رفت در حالیکه همه مسئولان کنفدراسیون آسیا از دوپینگ این بازیکن مطلع بودند و در واقع این اتفاق این ریشخند و دهن کجی به فوتبال ایران و آسیا است!

از سویی دیگر اگر این فوتبالیست متخلف با محرومیت مواجه می‌شد مهر تاییدی بر اعتراض ایران زده می‌شد و به دنبال این محرومیت باید نتیجه مسابقه ایران و عراق هم تغییر می‌کرد. در این شرایط این کنفدراسیون آسیا است که در این برهه از بازی‌های حساس با نام جام ملت‌ها در سردرگمی و مخمصه قرار گرفت.

مشخص نبود در صورت باخت کره‌ای‌ها در مسابقه با عراق آیا آنها هم نسبت به بازی کردن الزهرا شکایت می‌کردند؟!

در مجموع به جز آنکه در این اتفاق نادر فوتبال دنیا که فوتبال ایران بدون کرسی محکم در آسیا نتوانست حق بازیکنانش را بگیرد، اعتبار مسابقات بزرگی چون جام ملت‌ها نیز زیر سوال رفته است.

بعد از این حذف هم حالا هزاران "پدر" به عنوان مقصران باخت قلمداد شدند، حالا عده ای هم به دنبال بازارگرمی هستند و می‌گویند که از مدت‌ها قبل می دانسته اند، بازیکن عراقی دوپینگی بوده!

گزارش از: انسیه بحری

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، ایران ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار