پیشخوان اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛

از ورود نخستین تاکسی در زمان قاجار تا تالاب‌خواری در سایه ابهام قانونی

در صفحات اجتماعی روزنامه ‌های کشور امروز پیگیری موضوع‌های نخستین تاکسی در دوران قاجار تالاب خواری در سایه ابهام قانونی ادامه مناقشه بر سر فیلترینگ نرم افزارها اعلام اسامی 7 محصول فاقد مجوز بهداشتی، مشکل فیلترینگ شبکه های اجتماعی، صورت می‌گیرد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در صفحه‌ اجتماعی روزنامه های کشور روزنامه مردم سالاری موضوع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی مشکل را حل نمی‌کند روزنامه ایران موضوع تالاب خواری در سایه ابهام قانونی، اعلام اسامی 7 محصول فاقد مجوز بهداشتی، روزنامه وطن امروز، موضوع مناقشه بر سر فیلترینگ نرم افزارها ادامه دارد. روزنامه جام جم  ورود نخستین تاکسی در زمان قاجار، پرونده پر دست‌انداز تاکسی ها پرداخته می‌شود.
روزنامه ایران: جایگاه ویژه ایران در جاذبه‌های مختلف محیط زیست لازمه توجه بیشتر برای حفظ و نگهداری این جاذبه است.

با توجه به وجود جاذبه های خاص در نیمه شمالی کشور از جمله دریا جنگل و تالاب اما شاهد نابودی این جاذبه‌های طبیعی هستیم و به طوری که هم‌اکنون با معضلاتی از جمله دریا خواری، جنگل خواری، تالاب‌خواری، در ایران مواجه هستیم.

روزنامه ایران در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع تالاب خواری در سایه ابهام قانونی می‌پردازد.
در این گزارش آمده است:
 دریاخواری و جنگل خواری آخرین واژه سازی تلخ در حوزه حفاظت محیط زیست نیست و تالاب خواری هم یکی دیگر از دغدغه‌های حامیان و کارشناسان حفاظت محیط زیست اضافه شد.

در ادامه این گزارش موضوع‌های مختلف نامشخص بودن حریم بستر برخی تالاب‌ها در برابر تصرفات غیر قانونی ایجاد مشکلات در بخشهایی تصرف شده تالاب‌ها،نقش موثر روحانیون در نگهداری و حفظ تالاب‌های آذربایجان شرقی و غربی و تشکیل سه انجمن حمایت حیات وحش کانی  در این استان بررسی می‌شود.

روزنامه ایران:

*اعلام اسامی 7 محصول فاقد مجوز بهداشتی این روزها با مسمومیت

این روزها با مسمومیت‌های مختلف مواد غذایی مواجه هستیم به طوری که افزایش آمار روز‌افزون در مواد مختلف غذایی، بهداشتی و درمانی به چشم می‌خورد.

روزنامه ایران در صفحه اجتماعی امروز خود به اعلام اسامی 7 محصول فاقد مجوز بهداشتی خواهد پرداخت.
در این گزارش آمده است 7 محصول غذایی و شرکت تولید کننده به دلیل فقدان مجوزهای لازم به دست سازمان غذا و دارو اعلام شده است.

تولید کنندگان این محصولات غذایی اجازه تولید و عرضه هیچ یک از این محصولات را ندارند.

7 محصول در صفحه اجتماعی امروز روزنامه ایران اعلام شده است .

روزنامه مردم سالاری:

*فیلترینگ شبکه های اجتماعی مشکل را حل نمی‌کند

گسترش شبکه های اجتماعی در میان شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان باعث ایجاد معضلات و مشکلات بسیاری در جامعه شده است.
به طوری که بیشترین مخاطب شبکه های اجتماعی را دانش آموزان‌ تشکیل می‌دهند.

روزنامه مردم سالاری در صفحه اجتماعی امروز خود، به موضوع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی مشکل را حل نمی‌کند.

 در این روزنامه آمده است:

 با توجه به اینکه با توجه به اینکه بسیاری از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند بستن یک شبکه نمی‌تواند مشکل را حل کند.

در این گزارش بررسی موضوع‌های موثر نبودن فیلترینگ شبکه‌ اجتماعی انجام پیوست فرهنگی، ویژه دانش آموزان‌ در شبکه‌های اجتماعی وجود تابلوهای هوشمند و تبلت در مدارس، بررسی هوشمند سازی مدارس، راه‌اندازی وسایل دانش آموزی صورت می‌گیرد.

روزنامه جام جم


*ورود نخستین تاکسی در زمان قاجار

نخستین تاکسی با نام خودروی کرایه ای به دست عذرا.... ملقب به فخر الدوله دختر مظفر الدین شاه قاجار وارد ایران شد.

روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع ورود نخستین تاکسی در زمان قاجار به دست فخر الدوله و معرفی تاریخچه تاکسی در ایران می‌پردازد .

در این گزارش موضوع‌های مختلف ورود نخستین تاکسی در زمان قاجار، استفاده از وسایل حمل و نقل قبل از ورود تاکسی، تاریخچه تاکسی در ایران، آمار تاکسی در ایران، مقایسه تاکسی‌ها در دوران مختلف، روند تغییر تاکسی در ایران، کاربری تاکسی در ایران بررسی می‌شود.
در این گزارش آمده است:

 زمانی که هنوز خیلی از مردم برای رفت و آمد از چهار پایان استفاده می‌کردند و تعدادی نیز که به قول معروف دستشان به دهنشان می‌رسید درشکه سوار می‌شدند مدتی به این شکل گذشت و ترس از راه از اتومبیل جایش را به کنجکاوی داد زیرا افرادی که تا مدتی قبل می‌ترسیدند سوار اتومبیل شوند به دلیل تعریف‌هایی که از دوست و آشنایان خود شنیده بودند به اتومبیل‌سواری تمایل پیدا کردند.

 اما با گذر زمان تاکسی در میان شهروندان جای خود را باز کرد به طوری که هم اکنون حدود 330 هزار تاکسی و 400 هزار راننده تاکسی در کشور وجود دارد.

روزنامه وطن امروز:

*مناقشه در بحث فیلترینگ نرم افزارها بارها ادامه دارد

این روزها موضوع فیلترینگ پیام رسانی های تلفن همراه یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه امروز است به طوری که اختلاف نظرهای بسیار در میان مدیران وجود دارد.

ادامه مناقشه بر سر فیلترینگ نرم‌افزارها موضوعی است که روزنامه وطن امروز در صفحه اجتماعی خود به آن می‌پردازد.

در این گزارش آمده است:
چندی پیش با اعلام خبرهای مختلف شکی در خصوص فیلترینگ نرم‌افزارها در میان جوانان ایرانی به وجود آمده است.

در ادامه این گزارش بررسی موضوع‌های مختلف فیلترینگ نرم‌افزارها صدور دستور قضایی در خصوص فیلترینگ نرم‌افزاری، مناقشه بر سر فیلترینگ نرم‌افزارها، هوشمند سازی نرم‌افزارها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیلتر ، مردم ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار