داورزنی: ورود چند تماشاگر به زمین عادی است / بطری و کمی آب دیدم ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد‎

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: این بازی روند طبیعی خود را طی می‌کرد. تیم ما در نیمه اول بازی را با نتیجه یک بر صفر برد و در نیمه دوم نتیجه را به سه یک ارتقا دادیم.

رضا داورزنی سرمربی تیم منصوری قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مورد ترک زمین از جانب تیم حفاری گفت: این بازی روند طبیعی خود را طی می‌کرد. تیم ما در نیمه اول بازی را با نتیجه یک بر صفر برد و در نیمه دوم نتیجه را به سه یک ارتقا دادیم. در حالی که ۴ الی ۵ دقیقه پایان بازی تیم حریف با بازی پنج نفره به گل اول رسید در این لحظه به دلیل حرکت زشت دروازبان آنها یکی از تماشاگران به وسط زمین آمد. این کار فقط به خاطر حرکت زشت صمیمی بود. حمله آن تماشاگر که من نمی‌دانم شاید حتی لیدر ما باشد، با دخالت پلیس متوقف شد و اتفاق خاصی نیفتاد و دعوا و درگیری در همین لحظه به پایان رسید که ناگهان دیدیم حفاری ها از زمین مسابقه خارج شدند.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا پرتاب بطری از نیمکت شما به داخل زمین صحت داشته یا خیر،‌گفت: من به این قضیه دقت نکردم و نمی‌دانم. البته کمی آب دیدم، شاید درب بطری باز بوده و آب به داخل زمین پاشیده شده است. شاید هم من ندیدم و این شیطنت از جانب تدارکات ما صورت گرفته باشد. یک بطری آب در وسط دیدم ولی چون بازی فشرده بود متوجه اتفاقات حاشیه ای نشدم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود.

وی ادامه داد: من فکر می کنم ورود چند تماشاگر به درون زمین امری عادی باشد که در خیلی از بازی های مختلف از جمله فوتبال ایران و استرالیا هم این اتفاق افتاده است ولی این دلیل نمی شود که یک تیم از ادامه بازی انصراف بدهد. ضمن اینکه وقتی یک تماشاچی به زمین می‌اید در روند بازی تاثیرگذار نمی باشد. دعوای بازیکن - بازیکن یا بازیکن - داور که نبوده است. یک فردی بود که وارد زمین شد و به سرعت توسط ماموران نیروی انتظامی از سالن خارج شده است. من فکر می کنم این کار  آقای ناظم الشریعه حرکت فرار بود. اگر من هم جای ایشان بودم همین کار را می کردم. ما در این فصل سه رکورد زدیم. گیتی پسند را در اصفهان بردیم. ماهان تندیس را در قم شکست دادیم و این بار هم برای اولین بار حفاری را بردیم. حفاری ها با این کار از باخت فرار کردند تا نبازند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار