اتفاقات عجیب در دیدار ارژن شیراز با زاگرس/ زاگرس با کمک یار ششم برد

دیدار تیم های زاگرس خوزستان و ارژن شیراز از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران در اهواز برگزار شد و در آن اتفاقات خارج از اصول حرفه ای و اخلاقی در تعیین نتیجه تاثیر گذار بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم های زاگرس خوزستان و ارژن شیراز از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران در اهواز برگزار شد و در آن اتفاقات خارج از اصول حرفه ای و اخلاقی در تعیین نتیجه تاثیر گذار بود.
 
در این بازی در حالی که تیم ارژن میهمان با نتیجه ۳ بر ۲ از زاگرس پیش بود، حیدر فرهادی از سیستم پنج نفره برای جبران عقب افتادگی استفاده کرد و در این سیستم و در حالی که بازیکنان زاگرس توپ را از دست داده بودند، ارژنی ها توپ را به سمت دروازه خالی زاگرس شوت کردند که ناگهان محمد ساکی بازیکن ذخیره زاگرس از بیرون زمین وارد بازی شده و از ورود توپ به زمین ممانعت به عمل آورد.
 
هرچند این حرکت با کارت قرمز به بازیکن ذخیره تیم زاگرس همراه شد اما مانع از به ثمر رسیدن گل چهارم تیم ارژن شده و بازی با نتیجه ۳-۲ ادامه یابد. در ادامه و تحت فشار تماشاگران، تیم زاگرس دو بار دروازه ارژن را باز کرد تا بهترین فرصت ارژن برای رسیدن به رده دوم از دست برود.
 
این اتفاق زشت از سوی تیم زاگرس می تواند در تعیین تیم های صعود کرده به دور بعدی مسابقات تعیین کننده باشد و متاسفیم که چنین رفتارها و حرکاتی را باز هم در هفته های پایانی فوتسال شاهد هستیم.
 
همچنین در پایان این دیدار تماشاگران تیم اهوازی وارد زمین شده و تعدادی از میهمانان را مورد هجوم قرار دادند. البته بازیکنان ارژن هم نسبت به اقدامات واکنش نشان داده و تهدید کردند در بازی تیم زاگرس با شاهد در شیراز این اتفاقات را تلافی خواهند کرد!!
 
نکته جالب این نتیجه آنجاست که تیم زاگرس به دلیل ورود بازیکن ششم به زمین طبق قانون جدید با چهار نفر به بازی ادامه داد اما در مدت دو دقیقه ای که با یک یار کمتر بازی می کرد توانست دوگل به ثمر برساند.
 
    بدون شک یار ششم تیم زاگرس سرمربی تیم ارژن بود، اشتباه فاحش در ۲ دقیقه مانده به پایان بازی در حالی که ۳ بر ۲ جلو بود و یک بازیکن بیشتر از تیم زاگرس داشت باعث شکست تیمش شد. البته تلاش بچه های فوق العاده بود مثل تلاش بازیکنان تیم ملی در بازی با عراق. بدون شک یک بازی دراماتیک بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، جام ، ملتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار