جشن پایین‌جدولی‌ها کامل شد/ بازی نیمه تمام قرچک و برد سخت تاسیسات

دیدار های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید.

**تاسیسات دریایی تهران ۳- شهروند ساری ۲

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران که با توجه به عدم پیروزی تیم های دوم تا چهارم جدول رده بندی فرصت مناسبی برای فاصله گرفتن از رقیبان یافته بود، به صد سختی به نام شهروند ساری برخورد کرد. در این دیدار تیم شهروند یاران وحید شمسایی را به سختی آزار داد اما در نهایت این تیم تهرانی بود که با نتیجه ۳-۲ پیروز شده و به سه امتیاز ارزشمند از این دیدار دست یافت.

**شهید منصوری قرچک - حفاری اهواز ( ۳ - ۱ نیمه تمام ماند)

دیدار تیم های شهید منصوری قرچک و حفاری اهواز در حالی که با نتیجه سه بر یک به سود تیم میزبان یعنی منصوری در جریان بود در پی حرکت زشت تماشاگران تیم منصوری قرچک و حمله لیدرهای این باشگاه به علیرضا صمیمی بازیکن تیم حفاری در پی حرکت این بازیکن، با ترک زمین از جانب حفاری همراه شد. هرچند به نظر می رسد مقصر اتفاقات این هفته تیم میزبان باشد اما تحت هر شرایطی ترک زمین کمکی به تیم حفاری نمی کند و باید منتظر رای کمیته انضباطی باشند.

**پایاسازه تبریز ۵ - دبیری تبریز ۴

تیم فوتسال پایاسازه تبریز در هفته نوزدهم موفق شد دربی تبریز را به سود خود به پایان برساند. شاگران زارعی در این دیدار بارها از تیم پرمهره دبیری پیش افتادند اما هر بار درخشش فرهاد فخیم کار رابه تساوی می کشاند. اما در نهایت تیم پایاسازه که بیشتر از دبیری به سه امتیاز این بازی نیاز داشت توانست با نتیجه ۴-۵ بازی را به سود خود به پایان برساند و به آینده لیگ امیدوار شود.

**ماهان تندیس قم ۵ - فردوسی مشهد ۱

دیدار تیمهای ماهان تندیس قم و فردوسی مشهد از دیدارهای جذاب هفته نوزدهم بود که با درخشش علیرضا وفایی به سود تیم میزبان ماهان تندیس به پایان رسید. در این بازی شاگردان رعدی با تسلط بر بازی با نتیجه ۳-۰ از حریف پیش افتادند تا سیستم پنج نفره تیم فردوسی که استاد پاورپلی است نتواند با این سیستم به نتیجه برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، جام ، ملتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار