وحیدغیاثی:

اگر X و Y ما هستیم، رعدی واضح نام ببرد/ امیر شمسایی و شمس زنده اند و خودشان می توانند شهادت دهند

سیدوحید غیاثی مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم نسبت به اظهارات رعدی واکنش نشان داد و خواستار شفاف سازی رعدی در مورد مصاحبه قبلی اش شد.

سید وحید غیاثی مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نسبت به مصاحبه رعدی واکنش نشان داد و گفت: آقای رعدی در مصاحبه خود اسمی از فرد خاصی نیاورده اند. و حتی در تماسی گفتند که منظورشان از X و  Y مانبودیم. ولی چیزی که از نشانه هایشان به نظر می رسد این است که منظورشان ما هستیم که دوستی قدیمی داریم و از گذشته تا کنون در تیم بوده ایم.

وی افزود: همچنین مخاطبهای فوتسالی قم از صبح بارها با بنده تماس گرفتند و برداشت دیگران هم ما بوده ایم. در این وضعیت دو حالت وجود دارد. اگر منظورشان ما هستیم که واضح آشکار اسم ببرند تا جواب بدهیم و مشخص شود چه کسی به تیم ضربه می زند. و اگر منظورشان فرد دیگری است بیایند و این مصاحبه را تکذیب کنند.
 
شکر خدا آقایان امیر شمسایی و حسین شمس هم زنده و حاضر هستند و خودشان می توانند اظهار نظر کنند. اگر ایشان گفتند که ما در کمک کردن کم گذاشته ایم یا یک لحظه از خدمت کردن غافل شده ایم، ما تمام حرفهای آقای رعدی را تایید می کنیم.
 
غیاثی خاطر نشان کرد: این تیم مانند بچه ای است که از نوزادی با خون دل پرورش دادیم و حالا که جوان و برومند شده بخواهیم به آن آسیب برسانیم. ما نمیتوانیم به این تیم ضربه بزنیم چون روی آن غیرت داریم و مانند فرزند خود دوستش داریم. ۱۵ – ۱۶ سال برای این تیم زحمت کشیدیم. من ۴ بار زانوی خود را به خاطر این تیم عمل کردم. از صفر و پایه تیم را تشکیل داده و به لیگ برتر رساندیم و حالا به ما چنین وصله هایی نمی‌چسبد. فقط از آقای رعدی خواهشمندیم اگر منظورشان ما هستیم واضح بیان کنند و اگر نه،‌مصاحبه خود را تکذیب نمایند.


انتهای پیام/
برچسب ها: غیاثی ، فوتسال ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار