دنیا مالی در جلسه امروز شورا:

شهرداری تهران در خصوص پاساژ علاءالدین شفاف سازی کند/ سالانه 15هزار تخلف در شهر تهران صورت می‌گیرد

دنيا مالي گفت: با توجه به حکم دیوان عدالت اداری لازم است شهرداری تهران در رابطه با عدم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین شفاف سازی کند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه علنی امروز احمد دنیا مالی ضمن تشکر از شهردار تهران جهت اجرای حکم پاساژ علاءالدین اظهارکرد: هر چند شهرداری تهران در اجرای این حکم  اقدامات موثری را به انجام رسانده است اما متاسفانه اخبار منتشره در رسانه‌ها در روزهای اخیر به گونه‌ای بود که ذهن شهروندان را دچار ابهام کرد.

وی با بیان اینکه حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین بر اساس رای دیوان عدالت اداری بوده است، افزود: متاسفانه مصاحبه‌های صورت گرفته در چند روز اخیر بیانگر آن است که این طبقه تخریب نخواهد شد.
 
دنيامالي  با تاکید بر اینکه شهرداری تهران باید جهت ممانعت از تشویش اذهان عمومی در این زمینه شفاف سازی کند، تصریح کرد: با توجه به بروز 15هزار تخلف در هر سال و ارجاع پرونده‌های آن‌ها در کمیسیون ماده صد این اقدام شهرداری تهران تاثیر بسزایی در کاهش این میزان از تخلفات به جای خواهد گذاشت.

دنیا مالی بودجه کل کشور در سال 94 را 837 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: متاسفانه اگر چه بخش مهمی از اقتصاد کشور  توسط پرداخت مالیات‌ها اداره می‌شود اما بیش از 50تا 60درصد از مالیات‌ها پرداخت نشده و 20درصد فرار مالیاتی و نیز 40درصد معافیت مالیاتی از مسائلی است که باید آن را بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه تصویب بودجه باید بر اساس کاهش بهای نفت صورت پذیرد، تصریح کرد: آنچه دولت برای افزایش حقوق کارمندان در نظر گرفته است در حدود 14درصد است که همین مسئله بودجه سال 94را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: شورا ، اسلامی ، شهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار