معاون اول قوه قضاییه در نشست خبری/4

اتهامی متوجه پرونده بورسیه‌ها باشد رسیدگی می‌شود

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در ارتباط با نامه سرگشاده دانشجویان بورسیه به قوه قضاییه گفت: چنانچه اتهامی باشد، قطعاً مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در ارتباط با نامه سرگشاده دانشجویان بورسیه به قوه قضاییه گفت: چنانچه اتهامی باشد، قطعاً مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
 
سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با وقایع و اتفاقات اخیر گلپایگان اظهار داشت: اتفاقات در یک منطقه نبوده و نیروی انتظامی در این زمینه تلاش کرده است و نمی‌توان گفت قصور و تقصیری از ناحیه نیروی انتظامی صورت گرفته است. اما این توقع می‌رود که چنانچه افرادی دست به جرم و جنایت بزنند و این اقدام را تکرار کنند، شناسایی و دستگیر شوند که بحمدالله دستگیر شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: از آن جایی که در این پرونده جرم قتل نیز وجود داشته است، بنابراین به صورت طبیعی رسیدگی به پرونده مقداری طول می‌کشد، چرا که باید اولیای دم شناسایی شوند.
 
وی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده بیمه توسعه تصریح کرد: در رابطه با این پرونده هم در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تصمیم‌گیری شده و از طرفی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی نیز وارد موضوع شده‌اند و پرونده به دادسرای تهران ارجاع داده شده و اقدامات قضایی در مرحله اولیه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار