سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رضازاده باید بین ریاست فدراسیون و شورای شهر یکی را انتخاب کند/ بحث چوگان به مسائل فرهنگی ارتباط دارد

معاون وزارت ورزش گفت: حسین رضازاده برای ورود به انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری باید مدارک استعفا از شورای شهر را داشته باشد.

نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: ثبت نام فدراسیون‌های تنیس روی میز،‌ رزمی و ووشو را شروع کردیم که نزدیک به 2 ماه دیگر دوره ریاست‌شان تمام می‌شود، انتخابات فدراسیون بسکتبال، هندبال، اسکی و پزشکی که ثبت نامش تازه تمام شده پس از طی مراحل قانونی براگزار خواهد شد.

معاون وزارت ورزش در خصوص انتخابات فدراسیون وزنه برداری نیز تاکید کرد: دوره ریاست وزنه برداری حدود 20 بهمن خاتمه می‌یابد و مراحل ثبت نام به زودی اعلام می شود که قطعا حسین رضازاده باید قبل از انتخابات بین یکی از سمت‌های عضو شورای شهر بودن یا ریاست فدراسیون وزنه برداری یکی را انتخاب کند و اگر می‌خواهد برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کند باید مدارک پذیرش استعفای خود را از شورای شهر را به وزارت ورزش بدهد.

در ادامه سجادی در خصوص احیای ورزش چوگان اظهار داشت: ثبت چوگان به اسم کشورمان اقدامی است که از طرف سازمان میراث فرهنگی باید انجام شود ایلخانی زاده ریاست فدراسیون چوگان برای ثبت چوگان به نام کشورمان وقت زیادی گذاشته‌اند و مسئولان نیز در یونسکو تلاش دارند تا چوگان به نام جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد ولی مطمئن باشید که این موضوع ورزشی نیست و به مسائل فرهنگی ارتباط دارد.

سجادی در حاشیه بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری تصریح کرد: در این دوره که تمام فوتبال کشورمان به مسائل مادی ختم می‌شود ذکر سجایای و خصوصیات امثال دهداری بسیار ضروری است که چنین بازیکنان و مربیان هم چون پرویز دهداری در این فوتبال حضور داشتند.

وی در پایان گفت: در زمان ریاست بنده در فدراسیون فوتبال مرحوم پرویز دهداری اعلام می‌کرد که سرمربیگری تیم ملی برای من افتخار است و در طول فعالیتش طی 4 سال مربیگری‌اش یک دلار نیز از فدراسیون فوتبال نگرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار