نصیری‌نیا: قهرمانی از مدیریت جداست/عملکرد تک قطبی رضازاده به ضرر فدراسیون است

کارشناس وزنه‌برداری در خصوص عملکرد رضازاده در فدراسیون گفت: رضا زاده تاکنون عملکرد جالبی در فدراسیون نداشته است و تک قطبی عمل می‌کند.

شاهین نصیری نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر در فدراسیون وزنه برداری پشتوانه سازی نداریم در این فدراسیون از لحاظ امکانات سخت افرازی هم دچار مشکل است.
وی در خصوص دو شغله بودن رضازاده ادامه داد: دو شغله بودن جز قانون مستثنی نیست خیلی از افراد قابلیت بالایی داشتند ولی به خاطر همیمن امر نتوانستند کاندید شوند.

رئیس فدراسیون یکی از این دو شغل را می‌تواند داشته باشد و برای خود رضازاده هم بهتر است زیرا می‌تواند تمام تمرکز خود را روی یکی از شغلها بگذارد و در آن شغل موفقیت زیادی کسب کند.

نصیری نیا در رابطه با اینکه آیا رضازاده صلاحیت دارد در پست مدیریت در فدراسیون ثبت نام کند یا نه اذعان داشت: رضازاده یکی از وزنه‌برداران فنی خوب در سطح جهان است ولی مقوله مدیریت از قهرمانی بد است باید کسی را در این سمت قرار داد که کار بلد باشد و از عهده مدیریت وتیم داری کردن به خوبی برآید.

وی ادامه داد: مدیر نباید مطابق میل خود، ریاست کند و امکانات و تجهیزات را به تمامی هیأت‌های ورزشی استان‌ها بدهد، در حال حاضر ما در این رشته تیم و لیگ مناسب و حتی اردویی که ورزشکاران بتوانند در آنی آمادگی لازم برای مسابقات را به دست آورند نداریم سمت ریاست فدراسیون به یک مدیر قدرتمند احتیاج دارد که بتواند در کار اجرایی محدود عمل نکند و استعدادهای ورزشی را از تمام نقاط شکوفا کند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا شخص دیگری را برای سمت مدیریت می شناسید یا نه خاطرنشان کرد: در رشته وزنه برداری افراد فنی و مهم زیادی حضور دارند که می‌توانند سکان هدایت فدراسیون را به دست گیرند اما من نمی‌توانم نامی از آنها ببرم تنها حرفی که گفتن آن را واجب می‌دانم این است که رضازاده تاکنون در فدراسیون عملکرد تک قطبی داشته و مثبت عمل نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار