از علی مرادی در انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا حمایت خواهیم کرد

رضازاده: برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تابع قانون هستم

حسین رضازاده گفت: اگرچه علاقه مند است همزمان در شورای شهر و فدراسیون وزنه برداری خدمت کند، اما در بحث شرایط کاندیداتوری برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری تابع قانون است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان که میهمان برنامه زاویه بود، در بخشی از این برنامه در پاسخ به این سئوال که آیا بدون استعفا از شورای شهر می تواند در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند گفت: دکتر گودرزی، وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان و همینطور سجادی، معاون ایشان در این زمینه در حال بررسی این موضوع هستند. تا آنجایی که من می دانم با توجه به اساسنامه شوراها ، عضویت در شورای شهر شغل محسوب نمی شود، با این حال هرچه خدا بخواهد همان می شود و من هم تابع قانون هستم.
 
رضازاده در پاسخ به این سئوال که در صورت انتخاب یکی از این دو سمت، او ترجیح می دهد در فدراسیون وزنه بردرای بماند یا صندلی شورای شهر را انتخاب می کند گفت: طبیعتا من از جنس وزنه برداری هستم و مرارت های زیادی در این سالها کشیدم تا بتوانم برای کشورم چه به عنوان یک ورزشکار، و چه به عنوان یک مدیر افتخارآفرین باشم. اما با توجه به اینکه چهار ماه تا پایان دوره ریاست من در فدراسیون وزنه برداری باقی مانده هنوز در این باره تصمیمی نگرفته ام. ترجیح من این است که هم در شورای شهر و هم در فدراسیون وزنه برداری بتوانم خدمت کنم. در شورا با توجه به آرای مردم تهران احساس دین می کنم و در وزنه برداری هم با خانواده بزرگی از ورزشکاران روبرو هستم که انتظار خدمت دارند.
 
رضازاده در پاسخ به این سئوال که آیا حضور همزمان شما در فدراسیون وزنه برداری و شورای شهر مانع از پیشبرد برنامه هایتان نمی شود گفت: من برای هر دو مسئولیت وقت می گذارم. عناوینی که وزنه بردای ایران در این پنج سال به دست آمده گویای این مطلب است که اگر من برای فدراسیون وزنه برداری وقت نمی گذاشتم موفق نمی شدم. در شورای شهر هم مطمئن باشید با همین احساس مسئولیت تلاش کرده ام تا بتوانم خدمت رسان مردم عزیز شهر تهران باشم.
 
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در بخش دیگری از این برنامه درباره انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و دلایل معرفی نکردن علی مرادی از سوی ایران گفت: طبق قوانین از هر کشور فقط یک نفر می تواند نامزد حضور در انتخابات هیات ریسه و کمیته اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا شود.

 با توجه به اینکه علی مرادی دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیاست به طور خودکار می تواند در انتخابات آتی شرکت کند و این فرصت برای ما هست که با معرفی یک نامزد دیگر از شانس بیشتری برای موفقیت در انتخابات بهره مند باشیم. البته اگر مرادی بار دیگر به عنوان دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا انتخاب شود، من همچون چهار سال پیش به عنوان دیگر نامزد ایران در هیات رئیسه از صحنه انتخابات کنار گذاشته می شود.

 با این حال چیزی که اهمیت دارد رای آوردن یک ایرانی است و ما از با تمام توان از علی مرادی حمایت می کنیم تا کرسی دبیرکلی آسیا بار دیگر به نام ایران باقی بماند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار