کیانوش رستمی، مدال طلای خود را به حرم بانوی کرامت اهدا کرد

کیانوش رستمی، وزنه بردار 84 کیلوگرم ایران، مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2014 قزاقستان را به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اهدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کیانوش رستمی در این مراسم که با حضور تولیت و مدیران آستان مقدس در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: خدا را شاکرم که توانستم کاری هرچند کوچک، برای حرم بانوی کرامت انجام دهم.
 
وی با اشاره به حضور خود در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، پیش از اعزام به مسابقات قزاقستان، گفت: در حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها، از صمیم دل از این بانو مدد خواستم تا در این مسابقات موفق شوم.
 
قهرمان وزنه برداری جهان افزود: من همواره در مسابقات، قبل از برداشتن وزنه، نام خدا را می برم و در مسابقات قهرمانی قزاقستان نیز همین کار را انجام دادم ولی بدون این که اختیاری داشته باشم، پس  از بردن نام خدا، نام مبارک حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را نیز بر زبان جاری می ساختم.
 
وی با بیان این که مدد گرفتن از نام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه در هنگام برداشتن وزنه، چنان قدرتی به من داده بود که در هیچ یک از مسابقات به آن دست نیافته بودم؛ افزود: من در این مسابقات 10 کیلوگرم نسبت به رکورد 40 روز قبل خود بیشتر وزنه برداشتم که مسلماً چنین توانایی، به دلیل عنایت این بانو به حقیر بود.
 
رستمی خاطرنشان کرد: زمانی که مدال طلا بر  گردنم انداخته شد، در روی سکوی قهرمانی، تمام فکرم به این مشغول بود که چطور می توانم خدمتی به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها داشته  باشم و در همان حال تصمیم گرفتم مدال خود را به این حضرت تقدیم کنم.
 
وی در پایان حضور خود درحرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها و اهدای مدال خود به این آستان مقدس را از بزرگترین افتخارات خود عنوان و بیان کرد: امیدوارم تمامی ورزشکاران در میادین مختلف مسابقه، از ائمه معصوم علیهم السلام مدد بجویند و بر افتخارات خود بیفزایند.
 
 آیت الله سید محمد سعید هم در دیدار کیانوش رستمی، قهرمان 84 کیلوگرم مسابقات 2014 قزاقستان که مدال طلای خود را به آستان مقدس اهدا کرد، گفت: افتخار ما این است که جز به قرآن و اهل بیت علیهم السلام به جایی وابستگی نداریم.
 
وی ارتباط و ایجاد محبت و مودت با اهل بیت علیهم السلام را نشان دهنده کمک خداوند در شناخت مسیر که در آن حرکت می کنیم عنوان کرد و گفت: پیوند با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، دختر باب الحواحج  و خواهر امام رضا علیه السلام، نشان توسل خالصانه است، توسل از صمیم قلب موجب شهود کرامت است.
 
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: بی بی، کرامت های زیادی نسبت به محبین اهل بیت علیهم السلام داشته که باید آنها را ثبت و به همگان معرفی نمود.
 
وی با اشاره  به اقدام کیانوش رستمی، در اهدای مدال  قهرمانی جهان به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: تقدیم مدال قهرمانی جهان به آستان مقدس این بانو، نشان از اخلاص و محبت به اهل بیت علیهم السلام است.
 
آیت الله سعیدی ادامه داد: مدال، قطره ای است که اگر در دریای بیکران کرامت اهل بیت علیهم السلام بیفتد، دریا می شود.
 
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: از خدا می خواهیم این قهرمان جهان را در این مسیر ثابت قدم نگهدارد و این حرکت الگویی برای دیگر قهرمانان نیز باشد.
 
وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در مبارزه با جنایت های داعش در عراق، خاطرنشان کرد: در جبهه هایی که دشمنان علیه ما گسترده اند، نام یک قهرمان ایرانی و اسلامی و بسیجی را بر سر زبان ها می شنوید، جانبازی که در عرصه دفاع مقدس و دفاع از مظلومان درخشیده است.
 
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: ما در عرصه های مختلف نیازمند حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید هر قهرمان ورزشی ما یک سردار سلیمانی باشد.
 
آیت الله سعیدی ادامه داد: در عرصه سیاست، مذاکرات هسته ای، ورزش، اقتصاد و...، باید شاهد درخشش سلیمانی ها باشیم. اینها الگویی هستند از افرادی که زحمات خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و باید تلاش آنها را پاسداری کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار