شاهکار تازه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا

کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در اقدامی بحث برانگیز تاریخ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در سال 2015 میلادی را اول تا هفتم ژانویه اعلام کرده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بنابراعلام سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری این رقابتها درحالی همزمان با سال نو میلادی در دوحه قطر برگزار می شود که پیش از این هیچ گونه اعلام قبلی مبنی بر زمان احتمالی برگزاری رقابتهای نوجوانان و جوانان آسیا در دی ماه نشده بود. به عبارتی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا تنها یک ماه قبل از تاریخ مشخص شده، عنوان کرده است که قصد دارد رقابتهای سال آینده میلادی را اول ژانویه در دوحه قطر برگزار کند.

این درحالی است که همه ساله رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا حدفاصل ماه های اردیبهشت و تیر برگزار می شد و تنها در سال 2014 بود که به دلیل در پیش بودن دومین دوره المپیک نوجوانان در نانجیگ، کنفدراسیون وزنه برداری آسیا تصمیم گرفت رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را اسفند ماه برگزار نماید.

گفتنی است هنوز هیچ نامه  ای مبنی بر برگزاری رقابتهای وزنه برای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از سوی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا برای فدراسیون وزنه برداری ایران ارسال نشده و تاریخ فوق فقط در بخش تقویم مسابقات سال 2015 سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری آمده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار