سجادی: هفته آ‌ینده برای فدراسیون‌های بسکتبال و تنیس تصمیم‌گیری خواهیم کرد

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در هفته پیش رو انتخابات ریاست فدراسیون انجمنهای ورزشی وتنیس را داریم وبرنامه ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال هم هفته آینده اعلام می شود

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سید نصرالله سجادی با مطلوب خواندن روند برگزاری انتخابات فدراسیون ها در این دوره گفت: طبق برنامه اعلام شده شنبه هفته آینده انتخابات ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی و روز دوشنبه هم انتخابات فدراسیون تنیس برگزار می شود.

سجادی اضافه کرد: برنامه ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال هم هفته آینده اعلام می شود.

برگزاری نشست روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان یکی دیگر از برنامه های معاونت ورزش قهرمانی در هفته آینده است، نصرالله سجادی در این مورد گفت: روز دوشنبه 19 آبان با حضور آفای گودرزی وزیر ورزش و جوانان و آقای هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در جلسه ای با حضور روسای فدراسیونهای ورزشی حاضر در بازی های آسیایی نتیجه ارزیابی ها اعلام می شود.

معاون قهرمانی افزود: ارزیابی 18 فدراسیون حاضر در بازی های آسیایی اینچئون تمام شده است و سه فدراسیون دیگر از جمله والیبال نیز امروز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

سجادی افزود: نحوه ارزیابی از فدراسیونها مفصل ودقیق است و به زودی درمورد آنها اطلاع رسانی می کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد جشن تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی و پاراسیایی گفت: قبلا هم اعلام شده بعد از ایام عزای حسینی در مراسمی با شکوه از قهرمانان شایسته ایران تجلیل خواهد شد.

سجادی درباره شایعه تغییر برخی از روسای فدراسیونهای ورزشی گفت: چنین مسائلی الان مطرح نیست و ارزیابی معاونت قهرمانی به معنای آگاه کردن روسای فدراسیونها از عملکرد آنهاست و از طرفی وزارت هم برابر وظایف قانونی خود محق است در مورد فدراسیونهای تابعه نظارت دقیق داشته باشد و آنها نیز پاسخگو ی نتایج شان در برابر افکار عمومی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار