مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: انتقال "هواپیمایی نفت" خوزستان، استیضاح زنگنه را از سوی نمایندگان این استان در پی خواهد داشت ، انتقاد از برخوردهای سلیقه‌ای در گزینش‌ دانشگاه علوم پزشکی کردستان ، وکلای ملت هرگز پای توافق‌نامه‌ای که حقوق هسته‌ای ملت ایران در آن نادیده گرفته شده باشد، امضا نخواهند کرد و.. است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

تدیّن، تخلّق و تفکّر، سه خصوصیت برجستهٔ مرحوم عسگراولادی/ در میدان مبارزه هیچ‌گاه نباید احساس پیری و گوشه‌نشینی به خود راه داد + تصاویر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/4/2694346_227.jpg

 رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار خانواده و جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت مجاهد صادق و یار وفادار انقلاب، مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی که در تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ برگزار شده بود، مرحوم عسگراولادی را برخوردار از سه خصوصیت برجسته تدیّن، تخلّق و تفکّر خواندند.

نسبت دادن اسیدپاشی به امر به معروف و نهی از منکر ظلم فاحش به نظام است/ برای برخی از رسانه‌های داخلی متاسفم

 رئیس قوه قضاییه با اشاره به اسیدپاشی‌های اخیر گفت: نباید با ربط دادن این موضوع به امر به معروف و نهی از منکر، مقولات دینی را تخریب و زیر سوال ببریم و بنده برای برخی رسانه‌های داخلی متاسفم که به این موضوع دامن می‌زنند، چرا که این امر ظلم فاحش به نظام، متدینین و متفکرین جامعه است.

واکنش لاریجانی به اسید‌پاشی‌ در اصفهان؛ طرح امر به معروف و نهی از منکر؛ گزارش وزارت علوم در مورد بورسیه‌ها و مذاکرات هسته‌ای

رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به مسائل اخیر درباره اسیدپاشی‌های صورت گرفته در اصفهان، بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس و نهایی شدن موضوع بورسیه‌های غیرقانونی واکنش نشان داد.

انتقال "هواپیمایی نفت" خوزستان، استیضاح زنگنه را از سوی نمایندگان این استان در پی خواهد داشت

 نماینده مردم اهواز و باوی گفت: انتقال هواپیمایی نفت به استان دیگر با توجه به سابقه هواپیمایی نفت در خوزستان و اینکه بیش از دوسوم از کارکنان وزارت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب خدمت می‌کنند، تصمیم نابخردانه و غلط است.

انتقاد از برخوردهای سلیقه‌ای در گزینش‌ دانشگاه علوم پزشکی کردستان
 نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: برخوردهای سلیقه‌ای در گزینش‌های دانشگاه علوم پزشکی کرد

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به وضعیت نمایندگان دو شغله رسیدگی کند
 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: بعضی از همکاران متاسفانه همزمان عضو هیأت‌مدیره یا سندیکای شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی هستند که این کار خلاف مصوبه مجلس و شان نمایندگی است.

آیت‌الله مهدوی‌کنی مهاجر الی‌الله بود/ ایشان اقتدار انقلاب اسلامی را بر اصل محوری ولایت فقیه می‌دانستند

نایب رئیس مجلس شوای اسلامی گفت: آیت‌الله مهدوی کنی اعتقاد داشت که ولایت فقیه کلید واژه پیروزی است و اقتدار انقلاب اسلامی را بر اصل محوری ولایت فقیه می‌دانست.

تجمع "شیطان‌ستیزان حسینی" در دانشگاه شریف آغاز شد

 تجمع "شیطان‌ستیزان حسینی" با حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از مقابل مسجد این دانشگاه آغاز شد.

جوسازی‌ و شایعه‌سازی‌های برخی سازمان‌ها برای مقابله با کمیسیون اصل 90 بی‌اثر خواهد بود
رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: از قوای سه‌گانه انتظار می‌رود در موضوع مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی که خواست و موکد مقام معظم رهبری است، همگرایی بیشتر، تلاش مضاعف و اقدام عملی در ورود به میدانی که جهاد عظیم به شمار می‌رود، داشته باشند.

وکلای ملت هرگز پای توافق‌نامه‌ای که حقوق هسته‌ای ملت ایران در آن نادیده گرفته شده باشد، امضا نخواهند کرد

 عضو کمیته هسته‌ای مجلس گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای بداند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرگز پای توافق نامه‌ای را که پای عزت و اقتدار و تمامیت حقوق هسته‌ای ملت ایران در آن نادیده گرفته شده باشد امضا نخواهد کرد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار