قاسم عطا:

نیروهای امنیتی و مردمی عراق مسیر " سلیمان بیک-طوزخورماتو-کرکوک" را پاکسازی کردند

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در سخنانی اعلام کرد نیروهای امنیتی و مردمی مسیر " سلیمان بیک-طوزخورماتو-کرکوک" را پاکسازی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه العراقیه: "سرلشگر قاسم عطا" روز سه شنبه در نشستی خبری تاکید کرد: نیروهای امنیتی به همراه نیروهای قهرمان داوطلب مردمی پاکسازی مسیر "انجانه، سلیمان بیک، طوزخورماتو-کرکوک" را تکمیل کردند.

در همین حال یک مقام مسئول امنیتی کرد در شهر داقوق در استان کرکوک عراق روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه السومریه با اشاره به آغاز عقب‌نشینی تدریجی عناصر مسلح داعش از روستاهای "العطشانه، العزیریه، البونجم و طویلعه" در جنوب کرکوک، افزود: عناصر داعش با عقب نشینی از این مناطق به سمت منطقه "جبال حمرین" رفتند.

"بولا عبدالله" در ادامه با بیان اینکه داعش همچنان شماری از عناصر مسلح خود را در مراکز ایست-بازرسی مسیر اصلی پروژه آبرسانی کرکوک مستقر کرده است، گفت: دلایل عقب‌نشینی عناصر مسلح داعش از این روستاها هنوز مشخص نیست.

وی احتمال داد که عقب‌نشینی داعش از روستاهای جنوب کرکوک با هدف عدم مواجه شدن این گروهک با نیروهای امنیتی که مناطق "طوز و آمرلی" را آزاد کردند، باشد.

انتهای پیام//
برچسب ها: داعش ، مسیر ، طوز ، خورماتو ، قاسم ، عطا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار