فناوری اطلاعات، بازوی قوی کشور در حوزه اقتصادی

مدیر عامل مرکز مدیریت بهره وری ایران با بیان این مطلب گفت : ما در کشور توانمندی های زیادی در حوزه فناوری اطلاعات داریم که لازم است این توانمندی ها به نمایش گذاشته شود.

 به گزارشحوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی مهم ترین نقش را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات رسانه های دیجیتال به شرکت ها این امکان را می دهد تا بتوانند این توانمندی ها را به سایر کشورها هم نشان دهند.
 
"احسان جنتی فرد" مدیر عامل مرکز مدیریت بهره وری ایران ، هدف از برگزاری این نمایشگاه را  معرفی توانمندی  شرکت های حوزه فناوری های نوین با محوریت نوآوری و خلاقیت دانست و در ادامه  گفت : در دوره های قبل بیشتر به بخش سخت افزار در این نمایشگاه توجه می شد اما در این دوره به  حوزه نرم افزار به ویژه بحث تولید محتوا هم توجه شده است و این از مزایای نمایشگاه امسال است.
 
وی درباره همکاری دولت و بخش خصوصی در این نمایشگاه  اظهار داشت:اگر برگزاری چنین  نمایشگاه هایی به بخش خصوصی واگذار شود شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود زیرا بخش خصوصی انگیزه بیشتری برای انجام امور دارد و درکنار آن دولت نیز نقش حاکمیتی و نظارتی خود را ایفا می کند واین هم افزایی  دولت و بخش خصوصی باعث می شود هرکدام  از این دو نقش خود را بهتر و قوی تر انجام دهند.
 
 وی درباره استقبال مردم از این نمایشگاه گفت : با توجه به روند ثبت نام به نظر می رسد این دوره اسقبال بهتری از نمایشگاه صورت  می گیرد زیرا هرچه به زمان برگزاری این نمایشگاه نزدیکتر می شویم  بر تعداد ثبت نام کنندگان افزوده می شود و امید است که این  نمایشگاه با کیفیت بهتری نسبت به دوره های قبل برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار