رئیس دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات خبر داد

دریافت رتبه کیفی شرکت‌های حاضر در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات

رئیس دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، گفت: شرکت‌های حاضر در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با توجه به کیفیت محصولات ارائه‌شده خود رتبه کیفی دریافت می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا طلایی، گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اتاق بازرگانی مجمع تشکل‌های ایران و جشنواره ملی بهره‌وری انجام شده، شرکت‌ها و موسسات حاضر در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از نظر کیفیت محصولات و خدماتی که در نمایشگاه ارایه می‌دهند؛ رتبه کیفی دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، افزود: برای تشخیص شاخص‌های امتیاز‌بندی و رتبه‌بندی کیفیت محصولات شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کارگروهی متشکل از نمایندگان اتاق بازرگانی،‌صنایع، معادن و کشاورزی ایران، مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و اعضای شورای سیاستگذاری نمایشگاه تشکیل شده است.

وی هدف از تشکیل کارگروه رتبه‌بندی کیفی شرکت‌ها را ارتقای کیفی نمایشگاه عنوان کردو اظهار داشت:دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از 15 تا 18 شهریور سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار