اهواز/

برگزاری نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه آزاد اروند

نمایشگاه تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حاشیه همایش مشترک شورای هماهنگی و معاونین توسعه مدیریت مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، رئیس اداره فناوری اطلاعات گفت: این نمایشگاه در چهارچوب و هدف همایش مشترک شورای هماهنگی و معاونین توسعه مدیریت مناطق آزاد در محل برگزاری این همایش و با حضور آقای سعیدی کیا، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار گردید.

کمال رضایی، افزود: در این نمایشگاه تخصصی یک روزه، مهمترین فعالان در این حوزه دستاوردها و فعالیت های خود را به نمایش گذاشتند. شرکت هایی از قبیل دانیال کیا، توسعه مرکز داده توسن، چارگون، اختر رایانه پارس و الکترو صنعت راما از شرکت کنندگان در این نمایشگاه بودند.

وی خاطر نشان کرد: نظر به اهمیت نقش توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه مدیریت و سیستم های اداری و مالی مناطق آزاد کشور که یکی از اهداف تشکیل همایش مذکور بود، شرکتهای حاضر در نمایشگاه که در زمینه لوازم مخابراتی، فیبر نوری و شبکه های دیتا،حوزه نرم افزارهای یکپارچه،طراحی بایگانی دیجیتال، مجری و طراحی تخصصی دیتا سنتر، روش های جدید فیبر گذاری و سیستم کنترل از راه دور خودرو(GPS) با عرضه محصولات و خدمات خود در این حوزه شرکت نمودند.

رضایی در پایان یادآور شد: پس از اتمام نمایشگاه مذکور و به منظور آشنایی با رویکرد و فعالیت نمایشگاه، کارگاهی در خصوص آشنایی با تکنولوژی های جدید فیبر نوری توسط شرکت الکترو صنعت راما برگزار گردید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.