در پی درگذشت اکبرخواجویی؛

اکبر خواجویی خاطره خوشی از "پدرسالار" برایمان برجا گذاشت

آزیتا لاچینی گفت: هفت ماه تصویربرداری "پدر سالار" به طول انجامید و کوچکترین ناراحتی و یا سخنی از اکبرخواجویی نشنیدیم.

آزیتا لاچینی بازیگر سریال پدرسالار ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ی اکبر خواجویی در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از این واقعه بی‌خبر بودم که شما با من تماس گرفتید و خبر فوت ایشان را به من دادید او کارگردان پدر سالار بود و از خود خاطره‌ خوشی را برجای گذاشت.
 
وی افزود: تصویربرداری سریال "پدرسالار" هفت ماه به طول انجامید و یکی از خوش‌ترین خاطره‌ها برای همه‌ی بازیگران آن سریال شد که متأسفانه الان جعفر بزرگی، جمیله شیخی و حمیده خیرآبادی دیگر در جمع ما نیستند.
 
لاچینی تصریح کرد: مرگ مسیری است که همه‌ی ما دیر یا زود آن را طی می‌کنیم چه بهتر که با خاطره‌ی خوش و با سعادت از این دنیا برویم. از ته دل می‌گویم که خداوند رحمتش کند و برای بازماندگان وی به خصوص حسین خواجویی برادر ایشان که در پروژه پدر سالار با ما همکاری می‌کردند طلب صبر می‌کنم.
 
این بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به خاطره‌ای از آن دوران که تصویر برداری سریال پدرسالار را پشت سر می‌گذاشتند گفت: در آن زمان منزل من در خیابان اندیشه واقع در عباس‌آباد بود و از آنجا به همراه اکبر خواجویی و حمیده خیرآبادی به خیابان تخت کابوس می‌رفتیم و بعد در خیابان شریعتی یک کله پزی بود که قبل از حاضر شدن در صحنه این چند نفر برای خوردن کله و پاچه می‌رفتند.
 
لاچینی تصریح کرد: یادش بخیر حمیده خیرآبادی اسرار می‌کرد که من هم با توجه به رژیمی که داشتم کله و پاچه سفارش دهم، خلاصه خاطره‌ی خوشی از آن سریال برای من برجای گذاشته شد.
 
وی ادامه داد: سال‌هااست که از ساخت این سریال می‌گذرد و پدر سالار چندین بار از شبکه‌های سیما پخش شد و مردم هنوز با تماشای این اثر به ما ابراز لطف می‌کنند و یاد و خاطره‌ی آن را گرامی می‌دارند.
 
این دوبلور پیشکسوت سیما خاطر نشان کرد: عده‌ای از جمع ما رفته‌اند و شکر خدا و تا جایی که با خبر هستم حال دیگر همکارانم خوب است که در بین آنها آرزو می‌کنم محمد علی کشاورز هرچه زودتر بتواند مثل گذشته فعالیت کاری خود را آغاز کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار