بعد از يك سال استراحت مطلق؛

خالق «پدرسالار» مي‌خواهد برگردد

اكبر خواجويي، كارگردان سريال «پدرسالار» كه مدتي است به خاطر بيماري قلبي در استراحت مطلق به سر مي‌برد، اكنون با بهبودي حالش دوست دارد مجددا به كار برگردد و يك فيلم سينمايي بسازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ "مهشاد خواجويي"، دختر كارگردان سريال «پدرسالار»؛ درخصوص فعاليت كاري پدرش گفت: خدا را شكر حال پدر بهتر شده و طي هفته‌هاي گذشته براي شركت در مراسم جشنواره پيشكسوتان مستندساز به اصفهان سفر كرد. تا مدت‌ها پيش پزشك‌ معالج پدرم به وي استراحت مطلق داده بود؛ چراكه به خاطر ناراحتي حنجره‌اش خيلي نمي‌توانست صحبت كند اما اكنون مدتي است كه خيلي در استراحت مطلق نيست و حالش رو به بهتر شدن است.
 
 وي سپس از علاقه‌ي پدرش نسبت به فعاليت‌هاي كاري در تلويزيون و سينما گفت و افزود: با وجودي كه همچنان پدر تحت نظر پزشك هستند، ولي خيلي دلش مي‌خواهد يك كار سينمايي بسازد و صحبت‌هايي هم در اين خصوص شده اما هيچ چيز قطعي و رسمي انجام نشده است و فقط صرف اينكه پدرم دوست دارد يك كار سينمايي بسازد ممكن است اتفاق‌هايي بيفتد.
 
 اكبر خواجويي - كارگردان و نويسنده پيشكسوت سينما و تلويزيون - متولد سال 1326 اصفهان است.
 
 وي فعاليت هنري‌اش را با تهيه و ساخت فيلم‌هاي تجربي و راه‌اندازي سينماي آزاد اصفهان آغاز كرد. از جمله آثار او در مقام كارگرداني مي‌توان به «محيا»،‌ «سيرك بزرگ‌» و «خانه ابدي» نيز اشاره كرد.
 
 خواجويي در زمينه‌ي كارگرداني سريال‌هاي تلويزيوني هم فعاليت داشته كه از جمله كارهاي او مي‌توان به سريال‌هاي «كهنه تبار‌»، «پدر سالار‌» و ... اشاره كرد.
 
 اين كارگردان قديمي بهمن ماه سال 91 به علت عارضه قلبي در بيمارستان بستري شد و تحت عمل جراحي قرار گرفت و تا چند هفته اخير هم در استراحت مطلق به سر مي‌برد، اما مدتي است كه به گفته دخترش حالش روبه بهبود است و گويا قصد دارد دوباره به دنياي هنري‌اش برگردد.


انتهای پیام/اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار