در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

فرامرزیان: با تشکیل باشگاه احزاب موافق نیستم

دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران زن گفت: بعد از وقایعی که تمام احزاب اصولگرا و اصلاح طلب پشت سر گذاشتند، هم اکنون به عقلانیت بهتری رسیده‌اند و توافق آن‌ها بهتر خواهد بود، ما نیز امیدواریم با رویکردهای بهتری شاهد بازگشایی خانه احزاب باشیم.

"ژاله فرامرزیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اولین نشست اخیر استانداران و وزیر کشور با ۸۰ نماینده از تشکل‌های سیاسی، اظهار داشت: مسائل مربوط به قانون احزاب، خانه احزاب و نحوه راه اندازی آن، نوع تعاملات سیاسی، اخذ مجوز، نمایندگی‌ها و شعب احزاب در استان‌ها از جمله موارد مطرح شده در این نشست صمیمی بود.   
 
وی به اظهارات برخی استانداران در این نشست اشاره کرد و ادامه داد: استانداران در این نشست نوع نگاه خود به توسعه سیاسی و رویکرد خود در رابطه با فعالیت احزاب را ارائه کردند، به نظر می‌آید این نشست‌ها مناسب و در راستای تعامل بیشتر میان احزاب و دولت بوده، همچنین رویکرد و انتظارات این دو نهاد را به یکدیگر نزدیک می‌کند.   
 
دبیرکل انجمن روزنامه نگاران با اشاره به حضور اعضای کمیسیون مجلس در این نشست، گفت: با حضور این اعضاء امیدواریم یک قانون احزاب مترقی تدوین شود و رویکرد تهدیدکننده را به حداقل برساند.   
 
این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تشکیل باشگاه سیاسی که وزیر کشور در این نشست مطرح کرد، نیز افزود: به نظر خانه احزاب که سبقه طولانی در این وادی دارد بهترین گزینه است، چرا که باشگاه سیاسی آغاز یک حرکتی است که هزینه‌های خودش را در بر دارد، البته ما در این نشست می‌توانستیم در رابطه با خانه احزاب و با توجه به مکانیزمی که اندیشیده شده به یک جمع بندی برسیم.   
 
فرامرزیان درباره یکطرفه شدن خانه احزاب و مشکلاتی که در گذشته برای این خانه رخ داد، بیان داشت: یکطرفه شدن خانه احزاب به نگاه توسعه افراد بر می‌گردد، منحصر شدن و یکطرفه شدن خانه احزاب با نگاه توسعه‌ای ممکن نیست.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از وقایعی که تمام احزاب اصولگرا و اصلاح طلب پشت سر گذاشتند، هم اکنون به عقلانیت بهتری رسیده‌اند و توافق آن‌ها بهتر خواهد بود، ما نیز امیدواریم با رویکردهای بهتری شاهد بازگشایی خانه احزاب باشیم.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار