کریمی‌اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

آغاز فعالیت انتخاباتی جامعه اصناف و بازار در قالب جبهه پیروان/ تفکرات جمعی اصولگرایان را دنبال می‌کنیم

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه ما به عنوان یک تشکل اصولگرا تنها حرکت نمی‌کنیم، گفت: فعالیت‌های انتخاباتی را با جبهه پیروان آغاز کرده‌ایم.

"احمد کریمی‌اصفهانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های اخیر تشکل متبوعش، اظهار داشت: جامعه اصناف و بازار خود را عضوی از جامعه اصولگرا می‌داند، لذا ما به عنوان یک تشکل اصولگرا تنها حرکت نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های انتخاباتی را با جبهه پیروان آغاز کرده‌ایم، افزود: ما به تبع جریانات سیاسی اصولگرا در مکان‌های مختلفی که آن‌ها حضور داشته باشند، حضور داریم و تفکرات جمعی را دنبال می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خاطرنشان کرد: به هر میزانی که پیش‌تر می‌رویم قوت فعالیت‌ها نیز افزایش یافته و سرعت می‌یابد.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به پیشنویس اصلاح قانون احزاب که از سوی وزارت کشور منتشر شده است، اضافه کرد: تاکنون این اصلاحیه را بررسی نکرده‌ایم؛ بنده در نشست احزاب با وزیر کشور پیشنهاد کردم که نمایندگان نیز این پیشنویس را به نظرسنجی عمومی بگذارند.

گفتنی است؛ "سیدکمال سجادی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از دیدار اعضای شورای مرکزی با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: بررسی مسائل سیاسی روز، تاکید بر اصل تجمیع نیروهای اصولگرا به منظور انجام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی، همچنین موضوع انتخابات با توجه به اصل وحدت اصولگرایان مورد بحث و برسی قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار