سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تاکید بر وحدت اصولگرایان و انتخابات کلیدی‌ترین موضوعات در دیدار جبهه پیروان با جامعتین

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به محورهای مهم دیدار جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعتین اشاره کرد و گفت: بررسی مسائل سیاسی روز و تاکید بر اصل وحدت و اتحاد و تجمیع نیروهای اصولگرا به منظور انجام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و ... است.

"سید‌کمال‌لدین سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره دیدار شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعتین اظهار داشت: پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری مقرر شده که دیداری را با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داشته باشیم.

وی به محورهای مهم دیدار جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعتین اشاره و تصریح کرد: بررسی مسائل سیاسی روز و تاکید بر اصل وحدت و اتحاد و تجمیع نیروهای اصولگرا به منظور انجام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و ... است.

سجادی به زمان برگزاری دیدار مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: در دیداری که با دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی در تهران و استان‌های مختلف خواهیم داشت درباره دیدار با جامعتین صحبت خواهیم کرد و احتمالا برخی دیدارها تا قبل از پایان سال انجام می‌شود اما زمان دقیق تاکنون مشخص نشده و بستگی به برنامه‌های شخصی روحانیون هم دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به زمان انتخابات در سال 94 و آغاز فعالیت انتخاباتی برخی گروه‌های سیاسی اشاره و تصریح کرد:
تبادل نظر و ارائه پیشنهاد برای چگونگی فعالیت‌های آینده کشور در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و .. از دیگر موضوعاتی است که باید با در نظر گرفتن واقعیت‌‌های جامعه مورد بررسی قرار بگیرد.

وی گفت: احتمالا در دیدار با جامعتین موضوع انتخابات با توجه به اصل وحدت و اتحاد اصولگرایان مورد بحث و برسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار