احزاب در هفته‌ای که گذشت؛

از چگونگی انتخاب "باهنر" به سمت ریاست جبهه پیروان تا میزبانی وزیر کشور با 15 فعال سیاسی

مهمترین عناوین خبری احزاب در هفته‌ گذشته را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، احزاب در هفته‌ای که گذشت، عناوین مهمی همچون سالروز ورود تاریخ‌ساز امام خمینی(ره) به ایران اسلامی، واکاوی فتنه و فتنه‌گران از سوی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، بازخوانی اقدامات نخست‌وزیران پهلوی، چگونگی انتخاب "باهنر" به سمت رئیس جبهه پیروان، بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر از سوی کارشناسان سیاسی و ...را شامل می‌شود.

خواندن این گزارش خالی از لطف نیست؛


در گفتگوي تفصيلي "محمدنبی حبيبي" با باشگاه خبرنگاران تشريح شد؛ بررسی ورود زودهنگام انتخاباتی از سوی برخی جریان‌ها/ واکاوی فتنه و فتنه گران

در گفتگوي تفصيلي با دبيركل حزب موتلفه اسلامي، جايگاه كنوني احزاب سياسي در كشور، آسيب‌هاي جريان اصولگرايي، برنامه‌ها و فعاليت‌هاي حزب موتلفه براي آينده، تداوم نقشه‌هاي فتنه‌گران عليه كشور، تاثیرات و علت اعمال تهديدهاي آمريكا عليه نظام، چگونگي واكنش اصولگرايان به جريان انحرافي و نحوه انتخاب دبيركلي حزب موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری... مورد بحث و بررسي قرار گرفت.






با ورود امام خمینی(ره) به میهن در 12 بهمن57؛ هوای تهران را استشمام کنید ؛"بوی گل سوسن و یاسمن می‌آید..."

روز 12 بهمن 1357، پرشکوه ترين استقبال تاريخي رقم خورد و هواپيماي ايرفرانس به شماره4721 در حوالي ساعت 9 صبح در فرودگاه مهرآباد نشست و حضرت امام(ره) ، با قلبي آرام و مطمئن پس از 15 سال هجرت، پا به خاک ميهن اسلامي گذاشتند.






بخش ششم/ تمام نخست وزیران پهلوی دوم/خلاصه تمام دستاوردهای یک نخست‌وزیر در فقر، گرسنگی و تیفوس

ساعد همچون سلف خود دریافته بود که تنها راه ثبات دولت، دریوزگی و تملق گویی بیگانگان است، به همین منظور وی ضیافتی را به مناسبت ارتقاء "بولارد" به سفارت کبری انگلیس در ایران ترتیب داد و در این ضیافت به تعریف و مجامله از روباه پیر استعمار پرداخت.



آیت‌الله علوی‌گرگانی: صدور انقلاب با جنگ محقق نمی‌شود

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: صدور انقلاب به دنیا با پدیده جنگ صورت نمی‌گیرد و نظام اسلامی هرگز به دنبال جنگ و تجاوز نبوده است، بلکه خوبی‌ها و معنویات انقلاب را به دنیا صادر کرد تا آثار و برکات نهضت به نمایش گذاشته شود.مهمترین عناوین خبری احزاب در هفته که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


حبیبی: برخي در حال باز‌توليد فتنه سال 88 از طريق پاك كردن صورت مسأله فتنه هستند

دبير‌كل حزب موتلفه اسلامي گفت: ما احساس مي‌كنيم برخي درحال باز توليد فتنه سال 88 از طريق پاك كردن صورت مسأله فتنه هستند؛ مردم نسبت به اين حركت حساس بوده و در روز 22 بهمن موضع قاطع خود را در اين باره اعلام خواهند كرد.


سجادی: چگونگی انتخاب "محمدرضا باهنر" به سمت رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری

سخنگوی جبهه خط امام(ره) و رهبری از چگونگی انتخاب باهنر به عنوان رئیس جدید جبهه متبوعش گفت.


حجت‌الاسلام ابراهیمی: "انقلاب اسلامی" هویت پوشالی ابرقدرت‌ها را شکست/جنبش "وال‌استریت" نتیجه صدور انقلاب به جهانیان بود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود، به طوری که در گذشته اخم ابرقدرت‌ها کشورهای دیگر را به خشوع وا می‌داشت، اما امروز ابهت قدرت‌های غربی و شرقی به وسیله انقلاب اسلامی شکسته شد.






آيت‌الله حیدری: پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران بزرگترین دستاورد کشور بعد از انقلاب

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقامه و پايداري نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت بزرگترین دستاورد کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 است.


دعوت دبیرکل حزب کارگر از دانشجویان و کارگران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دبیرکل حزب کارگر ضمن دعوت دانشجویان و کارگران به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از آنان خواست تا در بزرگترین واقعه تاریخی کشورمان شرکت کنند.

وزیر کشور فردا میزبان 15 فعال حزبی است/ آیا چراغ خانه احزاب روشن خواهد شد؟

در آستانه نشستی دیگر از سوی وزیر کشور با نمایندگان احزاب هستیم نشستی که گفته می‌شود نام آن نشست احزاب نیست، چراکه تنها 15 نفر از فعالان حوزه احزاب آن هم به اسم در آن دعوت شده‌اند، و بایستی آن را نشست اشخاص نام داد.

رفیق‌دوست: اعتدال باید با پیروی از مشی"مقام معظم رهبری" دنبال شود

عضو هیات امنای بنیاد مستضعفین و جانبازان گفت: بازاریان و کسبه که از قبل از انقلاب تا کنون به واقع پشتیبان روحانیت بودند باید با پیروی از ولی امر مسلمین باعث پیشرفت و آبادانی کشور شوند و اگر امروز بحث حکومت اعتدال است، حکومت اعتدالی باید مبتنی بر مشی "مقام معظم رهبری" حرکت کند.




آیت‌الله مجتهدشبستری: در روی زمین و زیر آسمان، تنها کشور غیر متعهد و غیر وابسته هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز استقلال کاملی نصیب کشورمان شده است بطوریکه در روی زمین و زیر آسمان تنها کشور غیرمتعهد و غیروابسته محسوب می‌شویم.


آیت‌الله حسینی شاهرودی: 22 بهمن شاخصه مهم کشور و انقلاب اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۲۲ بهمن شاخصه مهم کشور و انقلاب اسلامی است و در این روز باید با حضور پرشور خود برای بار دیگر اقتدار و صلابت نظام و کشورمان را به جهانیان به اثبات برسانیم و دشمنان را از هرگونه اقدام تخریبی علیه کشور و ملت مایوس کنیم.






بهمن 57 در مدرسه علوی؛ امام(ره)"بازرگان" را بدون وابستگی حزبی مامور تشکیل کابینه کرد/"جمهوری اسلامی" پاسخ قاطع و عمیق امام(ره) به جهانیان

برای همگان جای سوال بود که با فروپاشی رژیم سلطنتی چه نظامی جایگزین آن خواهد شد و تکلیف حکومت پس از پیروزی انقلاب چه خواهد بود؟ امام نیز، طبق سنت و روش مالوف خویش، همواره پاسخی کوتاه اما عمیق و جدی داشتند؛ پاسخ امام «رژیم جمهوری اسلامی» بود.

حجت‌الاسلام طائب: پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی

رئیس قرارگاه عمار گفت: پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای، فرهنگی و اقتصادی ایران از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که باید برای ارتقای آن تلاش بیشتر کرد.



انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، هفته ، گذشت ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار