حمایت رئیس جدید فدراسیون فوتبال برزیل از اسکولاری

مارکو پولو دل نرو رئیس جدید فدراسیون فوتبال برزیل با حمایت از فیلیپه اسکولاری سر مربی تیم ملی این کشور گفت او به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، به نظر می رسد با وجود شکست تحقیر آمیز برزیل در دیدار فینال در برابر آلمان لوئیز فیلیپه اسکولاری شغل خود را حفظ خواهد کرد.
200 هزارهوادار برزیلی امیدوار بودند تیم ملی این کشور را روز یکشنبه در فینال جام جهانی تشویق کنند ، اما به جای آن باید مبارزه آنها را برای کسب مقام سوم مقابل هلند ، تماشا کنند.
تیم اسکولاری روز سه شنبه زمانی که 7-1نابود شد، از فینال جام بیرون رفت. اما رئيس جدید کنفدراسیون فوتبال برزیل که از ماه آوریل عهده دار این سمت خواهد شد، معتقد است اسکولاری باید در پست خود باقی بماند. او به روزنامه سائو پائولو گفت: "از نظر من او می ماند."
" آنچه اتفاق افتاده یک خطای تاکتیکی بود. مشکل این بود. اما همه ما اشتباه می کنیم. این می تواند برای هر کسی اتفاق می افتد. نکته مهم این است که او کار خود را خوب انجام داد. مبارزات و آماده سازی خوب بودند. پایه کار وجود دارد."
اسکولاری پس از بازی رده بندی با دل نرو و خوزه ماریا مارین، رئيس فعلی فدراسیون فوتبال برزیل ، دیدار خواهد کرد. اسکولاری گفت که او نمی داند آیا سخنان رئيس آینده ، به معنای ماندن قطعی او است یا نه اسکولاری در یک کنفرانس مطبوعاتی در برازیلیا در آستانه این بازی گفت: "اولین مرحله از کار من به پایان روز شنبه به پایان می رسد."
"پس از آن گزارشم را آماده خواهدم و پس از آن با هر دو رئیس صحبت خواهم کرد"
اسکولاری افزود:"ما باید از 7-1 شرمنده باشیم،آن یک فاجعه بود، اما من باید از رسانه ها بپرسم - آیا به خاطر یک نتیجه، همه چیز بد می شود. "؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار