نامه یک دختر 9 ساله به داوید لوئیز + سند

یک دختر 9 ساله برزیلی با ارسال نامه ای به داوید لوئیز کاپیتان دوم تیم ملی برزیل به او دلداری داده و از او خواست بابت شکست 7-1 برابر آلمان غمگین نباشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، شکست سنگین 7-1 برزیل در برابر آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 2014 برای هیچ کس به اندازه داوید لوئیز سخت نبود.با توجه به محرومیت کاپیتان تیاگو سیلوا بازوبند کاپیتانی در این دیدار بر بازوی لوئیز بسته شد و به نظر می رسید برای هدایت تیم ، او تلاش دارد همزمان در همه پست ها بازی کند.
پس از آن که آلمان یک ملت را تحقیر کرد ،داوید لوئیز با چشمانی اشکبار از مردم عذرخواهی کرد و گفت:" من فقط می خواستم لبخند مردمم راببینم"
دیدن این صحنه از تلویزیون باعث شد آنا لوز دختر 9 ساله برزیلی نامه ای به داوید لوئیز بنویسد و به اوبگوید همه چیز درست خواهد شد.
ترجمه نامه او به این شرح است:
سلام داوید لوئیز
اسم من آنا لوز است
من همه بازی های برزیل در جام جهانی را دیدم و دیدن بازی شما را دوست دارم.
من فکر می کنم شما نباید ناراحت باشید چون شما خوب بازی کردید و تا جایی که می توانستید تمام تلاش خود را کردید.تو کاپیتان بزرگی بودی.
زندگی این طور است،گاهی اوقات مردم شکست می خورند و بعضی اوقات هم برنده می شوند.اما مردم باید شاد باشند.
داوید لوئیز تو قهرمان منی
آنا لوز پنا ریئل
این دختر 9 ساله برای این که نشان دهد لوئیز قهرمان است نقاشی از او کشیده که جام قهرمانی را در دست دارد.
داوید لوئیز این نامه را در اینستا گرام خود گذاشته و نوشت"خیلی ممنون شاهزاده خانم آنا لوز، عاشق نامه ات هستم،و از همه برزیلی ها برای تمام حمایت ها ممنونم."





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار