مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:ترفند جدید بانک‌ها برای همکاری با معوقه‌داران کلان بانکی/ ورود کمیسیون اصل نود و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رفند جدید بانک‌ها برای همکاری با معوقه‌داران کلان بانکی/ ورود کمیسیون اصل نود و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/20/2420856_582.jpg
در حالی بانک‌ها برای فرار از فشار وارده برای دریافت معوقات کلان بانکی به ترفند جدیدی روی آورده‌اند که کمیسیون اصل نود و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی موضوع را جهت پیگیری در دستور کار قرار اده‌اند.



کشورهای همسایه فلسطین جام جهانی را به جنایات رژیم صهیونیستی ترجیح دادند/ ناتوانی موصاد در کسب اطلاعات دقیق از غزه

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که کشورهای منطقه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نمی‌بینند و فقط به اخبار جام‌جهانی فوتبال توجه می‌کنند، گفت: هم اکنون 5 میلیون صهیونیست از ترس موشک‌های مقاومت به پناهگاه می‌روند چرا که ما نقطه ضعف آن‌ها را یافته‌ایم.


اتمام بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی

 نائب رئیس کمیسیون قضائی مجلس از اتمام بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی خبر داد.


جهان اسلام همه توان خود را برای لغو فوری و کامل محاصره غزه و کمک به فلسطینی‌ها بکار گیرد

 رییس جمهوری در پی تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه ،در پیامی به روسای کشورهای اسلامی خواستار بکارگیری همه توان جهان اسلام برای لغو فوری و کامل محاصره نوار غزه و کمک به مردم مظلوم فلسطین شد.


از کمک 240 میلیونی مسئولان عالی کشور به زندانیان نیازمند تا ماجرای آتش سوزی در بازداشتگاه اوین

 نامه اعتراضی "محمدجواد لایجانی" دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان به ناوی پیلای،‌ برگزاری بیست و ششمین جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد از سوی ستاد دیه کشور،‌ هدایای مقام معظم رهبری و مسئولین به زندانیان نیازمند، آخرین وضعیت استرداد خاوری، ماجرای آتش سوزی در اوین، دادگاه مطیوعات، آخرین گزارش‌ها از آتش سوزی شرکت نفت سپاهان و .... از مهمترین رویدادهای دستگاه قضا طی هفته گذشته بودند.


دولتها و دست اندرکاران است چه در نسل حاضر و چه در نسلهای آینده که از متخصصین خود قدردانی کنند

 و بر دولتها و دست اندرکاران است چه در نسل حاضر و چه در نسلهای آینده که از متخصصین خود قدردانی کنند و آنان را با کمکهای مادی و معنوی تشویق به کار نمایند.


از نظرات دانشگاهیان پیرامون استیضاح وزیر علوم تا تغییرات جدید در دانشگاه تهران

 مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


چشم‌انداز برون رفت عراق از بحران سیاسی/ آیا مخالفان نوری‌المالکی حاضر به عقب نشینی از مواضع خود هستند؟

 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مخالفان نوری‌المالکی با رویکرد تشکیل دولت اکثریت مخالفند و با استفاده از سناریویی که با محوریت گروه تروریستی_ تکفیری_بعثی طراحی و اجرا شد، اقدام به جلوگیری از تشکیل دولت حداکثری کردند.


مبارزه با موادر مخدر جهاد فرهنگی می‌طلبد

 عضو کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: باید برای مبارزه با مواد مخدر در کشور جهاد فرهنگی صورت بگیرد تا این معضل گریبانگیر خانواده‌ها نشود.


تلاش آل‌سعود و آمریکا برای ایجاد یک اسلام آمریکایی عربی تکفیری

 یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: هدف آمریکا تجزیه برخی کشورهای مستقل برای تحت تأثیر قرار دادن ایران به عنوان محور مقاومت است، تا به جای اسلام ناب محمدی که با محوریت ایران اداره می‌شود، یک اسلامِ آمریکاییِ عربیِ خشنِ تکفیریِ متعصبِ کورِ جاهلی را جایگزین کنند و از این طریق هم اسلام را بدنام کنند و هم اینکه توفندگی و بالندگی آرمان‌های انقلاب اسلامی را تحت تأثیر قرار دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار