تشرین:

غرب، علی‌رغم ادعای خود، تاجایی که ممکن باشد از تروریسم حمایت می‌کند

دولت‌های آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی، به مردم خود دروغ می‌گویند که با تروریسم مبارزه می‌کنند، بلکه برعکس، این دولت ها تا جایی که ممکن باشد از تروریسم و تروریست ها حمایت می‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ اطلاعات و اسناد موثقی وجود دارد که از همکاری دستگاه های اطلاعاتی غربی، به ویژه فرانسه و انگلیس، با دستگاه های امنیتی_نظامی عربستان، قطر، اردن و ترکیه به منظور تهیه خواسته های نظامی و فناوری های مورد نیاز گروه تروریستی داعش و ارائه ی نقشه های راهبردی به آنها برای اجرای حملات تروریستی در سوریه، عراق و لبنان، پرده برمی‌دارد.

این بدان معنی است که دولت های آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی، به مردم خود دروغ می گویند که با تروریسم مبارزه می کنند، بلکه برعکس، این دولت ها تا جایی که ممکن بااشد از تروریسم و تروریست ها حمایت می کنند و حتی گاهی از طریق دستگاه های اطلاعاتی خود، مستقیما در اجرای عملیات تروریستی شرکت می‌کنند.

همچنین، نشان می دهد که سازمان های حاکم در عربستان، قطر، اردن و ترکیه، از اطلاعات غربی براساس برنامه های تجزیه طلبانه ی خود در کشورهای عربی بهره می برند و غرب استعمارگر، علناً برنامه های تجزیه طلبانه ای را براساس اختلافات قومی، مذهبی و قبیله ای در منطقه طراحی می کند و برای تحقق این هدف خود، از سازمان های دست نشانده و گروه های تروریستی وهابی متشعب از سازمان "القاعده" مانند "داعش، النصره و جبهه ی اسلامی" که هرکدام رؤیای حکومت در سر می پروراند، بهره می‌جوید.

این گروه های تروریستی در مناطق کوچکی از عراق و سوریه که تعدادساکنان آن از صدها نفر تجاوز نمی کند، اعلام حکومت کرده اند، بنابراین غرب از این گروه های تروریستی حمایت می کند و به دولت های دست نشانده ی خود مانند عربستان، قطر، ترکیه و اردن دستور می دهند تا تسلیحات و اموال مورد نیاز آنها را فراهم کنند.
ولی تاریخ نشان داده که دولت های دست نشانده تنها در زمانی که به آنها نیاز است، به کار گرفته می شوند و به محض اتمام تاریخ مصرفشان، کنار گذاشته می شوند و جایگزینی برای انها انتخاب می شود، ولی آیا این دولت ها در منطقه این واقعیت را درک خواهند کرد...!!؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار