معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خبرداد

تمدید مهلت اعلام نیاز "جذب اعضای هیئت علمی" تا ۶ خرداد

مهلت اعلام نیاز جذب اعضای هییت علمی دانشگاه‌ها از ۳۱اردیبهشت به ۶ خرداد تمدید شد و استان فارس بیشترین اعلام نیاز را کسب کرد.

امین حکیم معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون در مجموع ۹۵۰ الویت از سوی متقاضیان تعیین شده است که در این میان ۶۱۲متقاضی ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: در مجموع ۶۰ دانشگاه، نیازهای خود را بارگذاری کرده‌اند که ۴۵دانشگاه دولتی، ۲دانشگاه غیرانتفاعی، ۴دانشگاه وابسته به دستگاههای اجرایی و ۹دانشگاه پیام نور، نیازهای خود را اعلام کرده‌اند، که در این میان دانشگاههای استان فارس با ۲۷ نیاز بیشترین آمار را در رابطه با اعلام نیاز کسب کرده‌اند 

حکیم تصریح کرد: همچنین متقاضیان نسبت به ۵۸ رشته نیاز خود را اعلام کرده‌اند، چنانچه زمان بارگذاری اعلام نیاز از ۳۱اردیبهشت به ۶ خرداد ماه تمدید شد.
 
وی خاطرنشان کرد: از تمام متقاضیان ثبت نام در این فراخوان در خواست می‌شود که سریع‌تر جهت ثبت نام خود در سایت اقدام کنند، چنانچه اگر ابهامی در پاسخ به سوالات و یا روند انجام کار وجود دارد، با شماره ۸۲۲۳۴۵۵۲و یا ۸۲۲۳۴۵۲۸ تماس بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار