معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خبر داد

اعلام نیاز دو هزار و ۱۷۷ دانشگاه در "بورسیه" اردیبهشت/ دانشگاه‌های استان تهران رتبه اول را کسب کردند

دو هزار و ۱۷۷ دانشگاه‌ در بورسیه اردیبهشت نیاز خود را از لحاظ جذب اعضای هیئت علمی اعلام کردند که از‌ این میان دانشگاه‌های تهران با ۲۹۰ نیاز رتبه اول را کسب کرد.

امین حکیم معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس برنامه زمان بندی بورسیه اردیبهشت ماه که از تاریخ ۱۶ فروردین آغاز و تا اردیبهشت ماه ادامه داشت در مجموع کل نیازهای بارگذاری شده از سوی دانشگاه‌ها دو هزار و ۱۷۷ مورد بوده است که در این میان هزار و ۷۴۸ مورد مربوط به دانشگاه‌های دولتی، ۳۰۱ مورد مربوط به دانشگاه‌های غیر انتفاعی، ۱۰۹ مورد مربوط به دانشگاه‌های زیر مجموعه دستگاه‌های اجرایی و ۱۹ مورد مربوط به دانشگاه‌های پیام نور بوده است. 

وی افزود: دانشگاه‌های استان تهران با ۲۹۰ نیاز بارگذاری شده رتبه اول و دانشگاه اردبیل با یک نیاز بارگذاری شده در رتبه آخر قرار گرفته‌اند. 

حکیم تصریح کرد: در این فراخوان ۱۴۸ دانشگاه مراکز آموزش عالی  ۱۶۸ رشته خود را براساس نیاز اعلام کرده‌اند که رشته‌های مهندسی کامپیو‌تر، برق، عمران و مدیریت بالا‌ترین نیاز دانشگاه‌ها اعلام شده است و در ۳۴ رشته تنها یک نیاز از سوی دانشگاه‌ها اعلام شده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار