معاون مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم:

۳۱ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه مرکز جذب/ اعلام نیاز ۲۰۰ دانشگاه کشور

طی ثبت نام در فراخوان بورس، ۲۰۰ دانشگاه نیازهای خود را اعلام کردند که متقاضیان تا ۳۱ اردیبهشت مهلت ثبت نام در سامانه را دارا هستند.

امین حکیم معاون مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: طی بارگذاری نیاز متقاضیان جهت فراخوان بورس و رتبه تحصیلی که از ۱۶ فروردین آغاز شده بود، هم اکنون مهلت ارسال نیازهای متقاضیان به اتمام رسیده است و متقاضیان تا پایان اردیبهشت ماه ۹۳ مهلت دارند تا نیازهای خود را بر اساس اولویت مشخص کنند. 

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با ثبت نام بر روی سایت مرکز جذب، اولویت‌های خود را مشخص کنند. 

حکیم در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر میزان اعلام نیاز متقاضیان در فراخوان بورس اظهار داشت: به طور کلی حدود ۲۰۰ نیاز از سوی دانشگاه‌ها جهت فراخوان در بورس بارگذاری شده است، ‌چنانچه تمام تلاش در خصوص اشتغال فارغ التحصیلان مقطع دکتری است که مورد حمایت قرار بگیرند. 

وی تصریح کرد: بنابراین پایان اردیبهشت ماه آخرین مهلت اعلام نیاز متقاضیان در فراخوان بورس مرکز جذب اعضای هیات علمی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشکان فرهمند
۱۹:۳۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام

احتراماً به استحضار میرساند در جذب بورسیه دکترای اردیبهشت ماه امسال، علیرغم اینکه دانشگاهها نیاز زیادی را بارگذاری کرده اند؛ مرکز جذب اعضای هیئت علمی بدون دلیل از اعلام نیازهای واقعی سرباز زده است.
معون مرکز جذب وزارت علوم قبلاً اعلام کردند که دانشگاهها تعداد دو هزار و 244 نفر اعلام نیاز کرده اند. اما هم اکنون در سایت مرکز جذب و فایل مربوط به اعلام نیازها، تنها حدود 200 نفر اعلام شده است. بسیاری از دانشجویان دکترا به این اقدام غیر منطقی مرکز جذب معترض هستند.مرکز جذب از اعلام نیاز دانشگاههای مراکز استانها استنکاف میکند. مثل دانشگاه ارومیه و زنجان حتماً اعلام نیاز کرده اند و اطلاع دارم.
آخرین اخبار