رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی خبر داد

اشتباه محاسباتی در تعیین "شهریه موسسات غیر انتفاعی"

طی انتشار دفترچه آزمون در پورتال وزارت علوم، اشتباه محاسباتی در تعیین شهریه موسسات غیر انتفاعی شکل گرفته است.

علی آهومنش، رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس مباحث و توافقات صورت گرفته، قرار شده است که میزان شهریه موسسات غیر انتفاعی در سال تحصیلی جدید ۲۵ درصد افزایش یابد و این در حالی است که میزان شهریه‌ای که هم اکنون در دفترچه کار‌شناسی ارشد بر روی پورتال وزارت علوم قرار گرفته، اینطور نیست. 

وی افزود: طی چاپ دفترچه در سال ۹۱ و ۹۲ و طی ابلاغ نامه مورخ ۳۱ شهریور ماه سال ۹۲ مقرر شده بود که شهریه موسسات غیر انتفاعی تا ۱۵ درصد افزایش یابد و امسال نیز مقرر شده که ۲۵ درصد دیگر افزایش یابد. 

آهومنش تصریح کرد: بنابراین میزان شهریه موسسات غیر انتفاعی در سال ۹۲ و قبل از افزایش شهریه، بدین شرح بوده که شهریه ثابت ۴۰۰ هزار تومان، شهریه متغیر هر واحد درسی ۸۰ هزار تومان و پایان نامه ۲۰۰ هزار تومان بوده که هم اکنون تنها شهریه ثابت ۴۶۰ هزار تومان، میزان شهریه متغیر برای هر درس ۹۲ هزار تومان و شهریه پایان نامه ۲۳۰ هزار تومان است که میزان ۲۵ درصدی اعمال نشده است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانی
۰۳:۳۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
من واحداشو پاس کردم ولی پول تسویه حساب ندارم ومدرکشو بهم نمیدن پس بهتر نخونید چون ابدابه دردنمیخوره غیرانتفاعی وازاد وسطحسونم زیر صفره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
شما که مدرکت رو گرفتی میدونی این پولا رو دانشجو چجوری باید در بیاره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
narges
۱۰:۳۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با این پولا چه جوری میشه همچین شهریه ای داد؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا به داد برسه........
آخرین اخبار